Cum sa consumi cartofii ca sa nu te ingrasi! Incearca aceasta metoda!


Tuberculii de cartof contin aproape toate vitaminele principale, iar in sezonul de iarna pot constitui singura sursa de vitamine naturale.

 

In plus, cartofii nu contin grasimi si deci nici colesterol. Sunt foarte bogati in carbohidrati si ingrasa doar daca sunt preparati cu grasime, prajiti sau combinati cu branza grasa, smantana sau carne. Un avantaj deosebit al consumului de cartofi consta in faptul ca nu vi se va face foame intre mese.
Cartofii nu ingrasa daca sunt fieti in coaja, mai ales ca aceasta contine jumatate din nutrientii specifici cartofului, si daca se mananca reci.
Cercetatorii de la Institutul de studii alimentare din Statele Unite sustin ca aceasta forma de preparare termica pastreaza cele mai multe calitati terapeutice ale cartofului, fiind mult mai eficienta fata de prajire ori fata de fierberea dupa decojirea prealabila. In plus, dupa ce mancati o salata alcatuita din cartofi fierti si legume, se intensifica arderile grasimilor din organism.
Cartoful fiert si racit dezvolta amidonul rezistent, o fibra care te ajuta sa slabesti. "Aproximativ 50% din nutrienti se afla in coaja. Aici se gasesc fibre alimentare si polifenoli (antioxidanti, n,r.). Daca ii lasam la racit, in ei se va genera o specie deosebita de amidon, cunoscuta astazi nutritionistilor ca amidon rezistent. Acesta se comporta ca o fibra alimentara si stimuleaza arderea grasimilor, crescand rata metabolismului bazal, chiar cu 20-30%", sustine prof.dr. Gheorhe Mencinicopschi.
Sursa

In plus, cartofii nu contin grasimi si deci nici colesterol. Sunt foarte bogati in carbohidrati si ingrasa doar daca sunt preparati cu grasime, prajiti sau combinati cu branza grasa, smantana sau carne. Un avantaj deosebit al consumului de cartofi consta in faptul ca nu vi se va face foame intre mese.

Cartofii nu ingrasa daca sunt fieti in coaja, mai ales ca aceasta contine jumatate din nutrientii specifici cartofului, si daca se mananca reci. 

Cercetatorii de la Institutul de studii alimentare din Statele Unite sustin ca aceasta forma de preparare termica pastreaza cele mai multe calitati terapeutice ale cartofului, fiind mult mai eficienta fata de prajire ori fata de fierberea dupa decojirea prealabila. In plus, dupa ce mancati o salata alcatuita din cartofi fierti si legume, se intensifica arderile grasimilor din organism.

Cartoful fiert si racit dezvolta amidonul rezistent, o fibra care te ajuta sa slabesti. "Aproximativ 50% din nutrienti se afla in coaja. Aici se gasesc fibre alimentare si polifenoli (antioxidanti, n,r.). Daca ii lasam la racit, in ei se va genera o specie deosebita de amidon, cunoscuta astazi nutritionistilor ca amidon rezistent. Acesta se comporta ca o fibra alimentara si stimuleaza arderea grasimilor, crescand rata metabolismului bazal, chiar cu 20-30%", sustine prof.dr. Gheorhe Mencinicopschi.


Sursa

 


Citește și:

Bianca Rus, atac la adresa Cristinei Șișcanu, după eliminare! "Du-te acasă, vezi-ți de copiii tăi"

Horoscop zilnic joi, 22 octombrie 2020. Află ce zodie primeşte rezultatul unui test important!

Sfatul zilei de astăzi, miercuri 22 octombrie 2020. Scorpionii fac schimbări

Scapă de durerile de cap fără medicamente. Spune adio migrenelor

Nutriţionistul Vera Daghie, totul despre alimentele care ne cresc imunitatea! "Ne pot ajuta organismul în lupta împotriva infecțiilor"

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Divertisment

Marinescu și Andreea, noul cuplu de la Puterea Dragostei?! "Dacă ne apropiem noi doi, iau foc ambele case!”

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri