Cum poti sa scapi de barbia dubla fara liposuctie! Ce ai de facut!


Prin practicarea unor exercitii fizice specifice iti poti tonifia musculatura maxilarului si a fetei, poti reda fermitatea pielii de-a lungul liniei maxilarului si poti scapa definitiv de barbia dubla.

 

#1. Deschide-ti gura – Una dintre cele mai eficiente modalitati prin care poti tonifia muschii gatului este aceea de a deschide gura cat de mult poti si de a scoate limba afara cat este cu putinta, ca si cand ai incerca sa-ti atingi barbia cu limba. Mentine aceasta pozitie timp de 10 secunde si repeta acest exercitiu de zece ori.
#2. Ridicari ale barbiei – In timp ce stai in picioare, trage-ti capul usor inapoi, astfel incat fata ta sa fie inclinata usor spre tavan. Acum, incearca sa saruti tavanul intinzandu-ti buzele si facand un gest de pupic spre tavan. Mentine aceasta pozitie timp de cinci secunde. Repeta acest exercitiu de zece ori.
#3. Ridicari ale gatului – Indinde-te pe pat si lasa-ti capul pe margine. Ridica incet capul pana cand barbia atinge pieptul; mentine aceasta pozitie timp de cateva secunde si apoi, treptat, intoarce-te in pozitia initiala. Repeta acest exercitiu de cel putin zece ori pe zi.
#4. Rotiri ale gatului – Stai cu coloana vertebrala in pozitie verticala. Roteste-ti capul intr-o parte, astfel incat barbia sa fie paralela cu umarul tau. Privirea ta ar trebui sa fie indreptata intr-o parte, de asemenea. Roteste-ti capul in jos, apoi in sus spre partea cealalta. Repeta acest exercitiu de zece ori.
#5. Exercitiul platysma – Trage colturile gurii in jos si spre exterior pentru a crea o contractia in partea din fata a gatului. Relaxeaza-te si apoi repeta exercitiul. Se executa 3 serii a cate zece repetari.
#6. Exercitiul cu mingea de tenis – Aseaza o minge de tenis la nivelul gatului si tine-o acolo cu barbia. Apasa barbia impotriva mingei  si apoi elibereaza tensiunea usor. Repeta de zece ori acest exercitiu.
Sursa: E-dimineata.ro

#1. Deschide-ti gura – Una dintre cele mai eficiente modalitati prin care poti tonifia muschii gatului este aceea de a deschide gura cat de mult poti si de a scoate limba afara cat este cu putinta, ca si cand ai incerca sa-ti atingi barbia cu limba. Mentine aceasta pozitie timp de 10 secunde si repeta acest exercitiu de zece ori.

#2. Ridicari ale barbiei – In timp ce stai in picioare, trage-ti capul usor inapoi, astfel incat fata ta sa fie inclinata usor spre tavan. Acum, incearca sa saruti tavanul intinzandu-ti buzele si facand un gest de pupic spre tavan. Mentine aceasta pozitie timp de cinci secunde. Repeta acest exercitiu de zece ori.

#3. Ridicari ale gatului – Indinde-te pe pat si lasa-ti capul pe margine. Ridica incet capul pana cand barbia atinge pieptul; mentine aceasta pozitie timp de cateva secunde si apoi, treptat, intoarce-te in pozitia initiala. Repeta acest exercitiu de cel putin zece ori pe zi.

#4. Rotiri ale gatului – Stai cu coloana vertebrala in pozitie verticala. Roteste-ti capul intr-o parte, astfel incat barbia sa fie paralela cu umarul tau. Privirea ta ar trebui sa fie indreptata intr-o parte, de asemenea. Roteste-ti capul in jos, apoi in sus spre partea cealalta. Repeta acest exercitiu de zece ori.

#5. Exercitiul platysma – Trage colturile gurii in jos si spre exterior pentru a crea o contractia in partea din fata a gatului. Relaxeaza-te si apoi repeta exercitiul. Se executa 3 serii a cate zece repetari.

#6. Exercitiul cu mingea de tenis – Aseaza o minge de tenis la nivelul gatului si tine-o acolo cu barbia. Apasa barbia impotriva mingei  si apoi elibereaza tensiunea usor. Repeta de zece ori acest exercitiu.

Sursa: E-dimineata.ro

 


Clipul zilei pe KANALD.RO:

DISTRIBUIE
acest articol


Vedete

Bogdan Mocanu, disperat sa se impace cu Andra Volos! Mesajul pe care i l-a transmis la miezul noptii

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri