Credeai ca fructele si legumele te ajuta sa slabesti? Nu intotdeauna!

Credeai ca fructele si legumele te ajuta sa slabesti? Nu intotdeauna!

Daca incluzi in dieta ta zilnica fructe si legume, s-ar putea sa te ingrasi si mai mult!

 

Se pare ca legumele si fructele proaspete nu te vor ajuta sa slabesti daca le incluzi in dieta, spune un nou studiu publicat in "American Journal of Clinical Nutrition".
Echipa de cercetare a analizat sapte studii despre dieta la care au luat parte peste 1200 de participanti. Scopul a fost sa descopere daca includerea in dieta a fructelor si legumelor ar putea ajuta la pierderea in greutate. Rezultatele au fost dezamagitoare, in special pentru persoanele care sperau ca aceste alimente proaspete sa fie secretul slabirii.
Un fruct sau o leguma reprezinta tot un produs cu calorii, explica coautorul studiului, Kathryn Kaiser, medic si microbiolog la Universitatea din Alabama Birmingham. Pentru a vedea rezultatele, trebuie sa reduci per total numarul zilnic de calorii consumate, inlocuind unele alimente cu fructe si legume.
"Exista multe beneficii ale consumului de fructe si legume.
De la prevenirea bolilor pana la reducerea gradului de stres, este o idee buna sa le incluzi in fieta ta. Insa nu exista nicio dovada ca un consum mai ridicat de fructe si legume te va face sa slabesti", adauga Kaiser.
Sursa: prevention.com

Se pare ca legumele si fructele proaspete nu te vor ajuta sa slabesti daca le incluzi in dieta, spune un nou studiu publicat in "American Journal of Clinical Nutrition".

Echipa de cercetare a analizat sapte studii despre dieta la care au luat parte peste 1200 de participanti. Scopul a fost sa descopere daca includerea in dieta a fructelor si legumelor ar putea ajuta la pierderea in greutate. Rezultatele au fost dezamagitoare, in special pentru persoanele care sperau ca aceste alimente proaspete sa fie secretul slabirii.

Un fruct sau o leguma reprezinta tot un produs cu calorii, explica coautorul studiului, Kathryn Kaiser, medic si microbiolog la Universitatea din Alabama Birmingham.

Pentru a vedea rezultatele, trebuie sa reduci per total numarul zilnic de calorii consumate, inlocuind unele alimente cu fructe si legume.

" Exista multe beneficii ale consumului de fructe si legume. De la prevenirea bolilor pana la reducerea gradului de stres, este o idee buna sa le incluzi in fieta ta. Insa nu exista nicio dovada ca un consum mai ridicat de fructe si legume te va face sa slabesti", adauga Kaiser.

Sursa: prevention.com

 



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Ce decizie au luat judecătorii, după ce Mariana Moculescu și-a dat în judecată propria fiică: „Nu vreau să comentez.”

Andra și Cătălin Măruță au făcut anunțul, după 18 ani de căsnicie și 20 de relație

„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor

Ancheta a scos la lumină DETALII CUTREMURĂTOARE. Ce s-a aflat acum despre femeia de 50 de ani din Botoșani a șocat familia victimei. A IEȘIT LA IVEALĂ abia după ce a fost reținută de polițiști: "În urma unui..."

VIDEO Un gest aparent romantic a stârnit indignare și a declanșat o anchetă penală pe Transfăgărășan

Anunțul DUREROS făcut de mama Rebecăi, fetița moartă în tragedia din Bacău... Vezi mai mult

Probleme cu stomacul? Digestia dificilă...


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro