Consuma 4 lingurite de ulei de masline pe zi! Iti fac bine la sanatate

Consuma 4 lingurite de ulei de masline pe zi! Iti fac bine la sanatate

Consumul regulat de ulei de masline aduce beneficii importante pentru sanatate, doar patru lingurite pe zi fiind indeajuns pentru a scadea semnificativ riscul de infarct in doar sase saptamani, potrivit unui studiu.

Un studiu condus de Universitatea din Glasgow, citat de dailymail.co.uk, a confirmat beneficiile pentru sanatate ale unui ingredient cheie al dietei mediteraneene, mai ales in cazul celor care nu consuma in mod obisnuit ulei de masline.

In cadrul cercetarii, savantii au adaugat doar 20 de mililitri de ulei de masline, cam patru lingurite, zilnic, la dieta unor adulti sanatosi, ceea ce reprezinta cantitatea dintr-o salata sau cam cat consuma o persoana la o masa.

O serie de indicatori pentru bolile de inima, masurati in urina eliminata, s-au imbunatatit in numai sase saptamani, dupa consumul in mod regulat a uleiului de masline, potrivit raportului publicat in American Journal of Clinical Nutrition.



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Otniela Sandu, marcată de accidentul grav prin care a trecut. Cum a ajutat-o iubitul ei să depășească momentul critic: „Am simțit că nu mai am control.”

Ce s-a întâmplat cu Kate Middleton, la ultimele apariții publice. Nu e întâmplător

Ultimele imagini cu saxofonistul Memiș Selciuc în viață! Ce a apucat să spună înainte să se prăbușească: „Cine știe când…”

CE S-A ÎNTÂMPLAT în momentul când Memiș Selciuc s-a prăbușit A ȘOCAT familia și apropiații saxofonistului. GESTUL care i-a revoltat pe cei care au văzut IMAGINILE: "Nu vă este rușine! Nu a apucat..."

VIDEO Plăcerile vinovate ale vedetelor: de la ciocolată la parfumuri scumpe sau investiții în imagine

Horoscop marți, 16 iunie 2026: Semnul zodiacal care își dorește să se afirme și face tot ce îi stă în putere să iasă în evidență

De ce slăbitul devine tot mai dificil după 35 de ani


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro