CITEȘTE: Cu ce se mănâncă untul de arahide


Vezi mai jos cu ce se mănâncă untul de arahide și cum îl poți integra în alimentația ta pentru a fi mai sănătos și a avea energie, de la prima oră.


In articol:

Untul de arahide este un aliment extrem de bogat în nutrienți și nu trebuie să lipsească din alimentație. Cei care îl consumă deja la micul dejun au descoperit probabil, până acum, combinațiile perfecte pentru a îl pune în valoare.

Iată cu ce se mănâncă untul de arahide.

O sursă solidă de proteine și grăsime, untul de arahide reprezintă alimentul perfect pentru a începe ziua în forță și pentru a avea energie pentru multe ore. Pe piață se regăsesc multe feluri de unt de arahide: unt cu zahăr și melasă, dar și unt cu ulei vegetal sau unt cu sirop de porumb, așa că trebuie să le încerci pe toate pentru a vedea care îți place cel mai mult la gust.

Citeste si: Micul dejun care regleaza glicemia: cum sa iti incepi sanatos ziua



Cu toate acestea, specialiștii recomandă consumul untului de arahide fără aditivi.

-Detalii Calorice la 100 de grame de unt de arahide:

Calorii: 588
Proteine: 24 grame
Fibre: 8grame
Lipide: 50 de grame
Carbohidrați: 21.6 grame.



Untul de arahide este o pastă preparată din arahide uscate, prăjite, care apoi sunt măcinate și transformate în unt. În general, conține și ingrediente adiționale pentru a modifica textura și gustul, precum sare, îndulcitori sau emulgatori.

Proteinele din arahide ajută la refacerea musculară. În plus arahidele conțin magneziu și potasiu, două minerale esențiale pentru buna dezvoltare și funcționare a mușchilor. În plus, untul de arahide reduce riscul de boli cardiovasculare și diabet.

Citeste si: NOTEAZĂ: Dieta de îngrășare. Ce trebuie să mănânci ca să iei în greutate

 

Arahidele conțin grăsimi mononesaturate care de cele mai multe ori sunt asociate cu scăderea colesterolului și riscului de apariție a bolilor cardiovasculare, iar asta pentru că grăsimile sănătoase înlocuiesc acizii grași saturați din dietă și scad nivelul colesterolului LDL (rău) și nu modifică nivelul colesterolului HDL (bun). În plus, consumul de grăsimi sănătoase ajută la reducerea riscului de dezvoltare a diabetului de tip 2, informează Asociația Americană de Diabet.

„Indiferent de marca pe care o alegeți, uitați-vă întotdeauna la lista de ingrediente și alegeți una ale cărei unice ingrediente sunt arahide.

Unt de arahide recomandari

Care este cel mai bun unt de arahide

[Sursa foto: PixaBay]

Unturile naturale de arahide sunt cele mai bune. Evitați unturile aditivi precum zaharuri adăugate și uleiuri hidrogenate. De fapt, conform Institutului American pentru Cercetarea Cancerului, o dietă săracă în carne procesată și bogată în leguminoase, cum ar fi fasolea și nucile, vă poate ajuta să reduceți riscul de cancer. Acest lucru se datorează surselor excelente de vitamine, minerale, fibre și fitochimicale pe care le conțin nucile”, spune Hollie Zammit, dietetician înregistrat la Orlando Health.

Unt de arahide contraindicații

Deși este un aliment extrem de bun pentru sănătate, nu trebuie consumat într-un mod exagerat, deoarece are multe calorii. Două linguri au aproximativ 180 de calorii, așa că nu consumați mai mult zilnic.

În plus, untul de arahide este contraindicat persoanelor care au alergie la alune.

Untul de arahide este foarte ușor de integrat în mesele zilnice. Se pregătește ușor la micul dejun și asigură toți nutrienții necesari, fără a pierde prea mult timp la prima oră a zilei.

„Rapid, ușor și convenabil sunt termenii folosiți atunci când vine vorba de o dietă sănătoasă și consecventă”, spune dieteticianul Laura Burak.

Citeste si: Cum se face untul de arahide. Iată tot ce trebuie să știi

„Untul de arahide se situează chiar în partea de sus ca fiind nu numai un aliment nutritiv și sănătos pentru inimă pe bază de plante, ci, în opinia mea, unul dintre cele mai gustoase alimente existente!"

Mic dejun cu unt de arahide

Una dintre cele mai rapide gustări cu unt de arahide este banana cu unt de arahide. Pur și simplu se taie banana felii și se pune unt de arahide pe fiecare.

Mic dejun cu unt de arahide

Mic dejun cu unt de arahide, idei simple

[Sursa foto: PixaBay]

O altă variantă este unt de arahide și gem. O felie de pâine prăjită, o lingură de unt de arahide și o linguriță de gem sunt suficiente pentru a potoli foamea dimineața și pentru a avea multă energie.

Înaintea unui antrenament, se poate face și un milkshake proteic cu unt de arahide. Este nevoie de o banană, o lingură de arahide, un pahar cu apă, iaurt simplu sau lapte și o lingură de pudră proteică. Se amestecă în blender timp de 3 minute și se consumă înaintea antrenamentului de forță de la sală.

Untul de arahide poate fi adăugat și în clătite preparate în casă, doar cu foarte puțin zagăr. Se pot adăuga și fructe proaspete.


Abonează-te pe

Citește și:

Cum se face untul de arahide. Iată tot ce trebuie să știi

Unde a dispărut iubita lui Reghecampf! Antrenorul a fost surprins singur

Alimente care scad colesterolul. Include-le in dieta zilnica

Rețeta de fursecuri pentru Crăciun, ideale pentru sărbătorile de iarnă 2020!

Clătite americane, rețeta care a înnebunit România! Iată care sunt pașii!

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Horoscop

CITEȘTE: Ce zodie sunt în zodiacul chinezesc? Lista cu semnele și anii care le corespund

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Cooking
Parteneri