Micul dejun care regleaza glicemia: cum sa iti incepi sanatos ziua

Micul dejun care regleaza glicemia: cum sa iti incepi sanatos ziua

Micul dejun care regleaza glicemia: cum sa iti incepi sanatos ziua

Internetul este plin de informatii cu privire la alimentatia sanatoasa.

Micul dejun care regleaza glicemia: cum sa iti incepi sanatos ziua. Internetul este plin de informatii cu privire la alimentatia sanatoasa astfel incat este surprinzator ca multi oameni se dovedesc a fi nglijenti in privinta dietei si ajung astfel sa sufere de diferite afectiuni, care ar fi putut fi evitate, printr-o alimentatie corecta si sanatoasa. Un metabolism sanatos este complex si poate fi optimizat in mai multe modalitati. Un truc simplu pentru a face asta este un mic dejun echilibrat, care sa iti regleze nivelul zaharului in sange inca de la primele ore ale zilei.

Micul dejun care regleaza glicemia: cum sa iti incepi sanatos ziua
Micul dejun care regleaza glicemia: cum sa iti incepi sanatos ziua[Sursa foto: PixaBay]

Citește și: Durere in partea dreapta a corpului – cauze si remedii- catena.ro

Retete pentru echilibrarea glicemiei

Micul dejun preprezinta cea mai importanta masa a zilei, in special pentru un metabolism sanatos. Si cea mai importanta miscare este trecerea de la un mic dejun bazat pe dulciuri la unul usor sarat. Este cel mai bun truc la care poti apela.

Cele mai bune meniuri folosite in echilibrarea glicemiei include protein, fibre si grasimi, cat si evitarea ori chiar eliminarea carbohidratilor rafinati si a zaharului. Ar trebui astfel sa renunti la produsele dulci precum clatitele, placintele si biscuitii sis a inlocuiesti cu oua fierte, branza proaspata si un strop de bacon, alaturi de cateva legume. O omleta cu avocado si cateva verdeturi ar fi perfecta pentru inceperea unei zile in mod sanatos.
Poate chiar cu putin somon afumat sau tofu, o rosie si un castravete. Poti incerca inclusiv o budinca de chia cu lapte, pudra de cacao bio si fructe de padure.

Citeste si: NOTEAZĂ: Rețete de smoothie ideale la micul dejun pentru o zi plina de energie

Alternative la clatite si gogosi

Poti inlocui cu succes patiseria de dimineata cu niste clatite keto facute din faina de ciufa, de cocos, de migdale.

Au si acestea un gust minunat si nu vei face rabat, daca esti pofticioasa. Pentru topping, poti adauga fructe de padure, ori unt de arahide, ca inlocuitori la siropurile clasice. Poti opta si pentru iaurturi cu foarte putin adaos de zahar, acestea continand grasimi sanatoase. Poti include in iaurt seminte de chia, nuci, unt de arahide, migdale. Aceste recomandari reprezinta un mic dejun excelent, care nu cresc glicemia.



Citește și:

Cele mai așteptate filme si seriale noi din 2024

Rețeta de mâncare de vinete a Gabrielei Cristea: „O să fac o tocăniță de vinete în stil turcesc. Este o mâncare pe care puteți să o mâncați caldă, dar și rece.”

Antonia, apariție INCENDIARĂ la plajă! Costumul de baie MINUSCUL a lăsat tot la vedere ...

IMAGINI EXCLUSIVE: Irinel Columbeanu își ia fiica în brațe, pe aeroport! Irinuca a sosit în România, din SUA!

Saveta Bogdan, colaborare cu Jador? Cântăreața de muzică populară este deschisă la noi orizonturi

Cum a reacționat Giani Kiriță când l-a cunoscut pe iubitul fiicei sale? „Cine e? Unde stă? Cazierul. Vreau să îi cunosc tot de la A la Z.”

Ștefania, afectată de conversațiile bulversante care au apărut în mediul online despre Cosmin! „S-ar părea că ar avea pe cineva afară!” Iată cum a reacționat concurentul și ce controverse s-au iscat în Casa iubirii

Fotografia sfâșietoare de la priveghiul Ancăi Molnar. Fiul de 14 ani, îndurerat lângă sicriu


Cookies