Cele mai bune surse naturale de vitamina B12! Ce sa incerci!


Conform studiilor de specialitate, lipsa vitaminei B12 poate sa produca anemie, oboseala cronica sau chiar depresie.

 

Iata un top al alimentelor bogate in B12:
1. Laptisorul de matca pur. In stare pura si cruda, laptisorul de matca este un adevarat depozit de substante benefice, necesare organismului nostru. Contine intreg grupul de vitamine B si are avantajul de a ajuta organismul si sa asimileze mai usor ceea ce primeste. Completand carenta de vitamina B12 cu ajutorul laptisorului de matca pur, se obtine si o stare generala buna, atat fizica, cat si psihica.
2. Sardinele. Consumand doar 100 g de sardine, se depaseste cu 338% necesarul zilnic de vitamina B12. Sardinele sunt si o excelenta sursa de seleniu, fosfor, vitamina D, proteine si Omega 3.
3. Somonul. Cu 100 g ton pe zi, se depaseste cu 236% necesarul zilnic de vitamina B12. Somonul este si o bogata sursa de minerale. Contine seleniu, fosfor, iod, vitamina B3, B6, D.
4. Codul. O alta sursa foarte buna de vitamina B12 este codul. La fel ca si sardinele sau somonul, codul contine si el cantitati apreciabile de B12. Prin consumarea a 100 g de cod se obtine 110% din necesarul zilnic de vitamina B12, insa se asimileaza si iod, seleniu, fosfor si Omega 3.
Sursa: Daciccool.ro

Iata un top al alimentelor bogate in B12:

1. Laptisorul de matca pur. In stare pura si cruda, laptisorul de matca este un adevarat depozit de substante benefice, necesare organismului nostru. Contine intreg grupul de vitamine B si are avantajul de a ajuta organismul si sa asimileze mai usor ceea ce primeste. Completand carenta de vitamina B12 cu ajutorul laptisorului de matca pur, se obtine si o stare generala buna, atat fizica, cat si psihica.

2. Sardinele. Consumand doar 100 g de sardine, se depaseste cu 338% necesarul zilnic de vitamina B12. Sardinele sunt si o excelenta sursa de seleniu, fosfor, vitamina D, proteine si Omega 3. 

3. Somonul. Cu 100 g ton pe zi, se depaseste cu 236% necesarul zilnic de vitamina B12. Somonul este si o bogata sursa de minerale. Contine seleniu, fosfor, iod, vitamina B3, B6, D. 

4. Codul. O alta sursa foarte buna de vitamina B12 este codul. La fel ca si sardinele sau somonul, codul contine si el cantitati apreciabile de B12. Prin consumarea a 100 g de cod se obtine 110% din necesarul zilnic de vitamina B12, insa se asimileaza si iod, seleniu, fosfor si Omega 3.

Sursa: Daciccool.ro

 


Clipul zilei pe KANALD.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Pentru tine

Organizezi o petrecere de Sfânta Maria? Nu uita de candy-bar!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri