Ce mananca si ce bea Carmen Negoita ca sa aiba rezistenta la maraton!


Carmen Negoita se pregateste intens pentru a participa la un mataron caritabil.

 

Sambata, 20 iunie, fashion bloggerul va alerga alaturi de sute de oameni intre Predeal si Poiana Brasov pentru a sustine drumul sportivilor paralimpici romani catre Rio, acolo unde se va desfasura Olimpiada din 2016.
Avand in vedere ca va fi un traseu dificil, Carmen se antreneaza si are grija sa consume alimente si shake-uri proteice naturale ce ofera energie organismului si proteinele de care muschii au nevoie.
„Dimineata beau ceai de ghimbir sau un burning tea, pentru a intensifica arderile si, bineinteles, multa apa. La micul dejun aleg fulgi de ovaz cu lapte de migdale, fructe, iaurt cu tarate care ajuta foarte bine digestia si iti dau o senzatie de satietate o perioada lunga de timp sau, cateodata, un ou spart in apa cu cateva legume si 2 felii de paine prajita. Inainte de maraton beau un milkshake cu banana, curmale, lapte de caju, maca, lucuma. Este un energizant bun. Banana este alimentul care elibereaza cel mai rapid energia. Dupa maraton beau un shake proteic cu proteina de canepa si lapte de migdale. Se mai pot adauga seminte sau fructe, dar simplu trece cel mai repede in sange si actioneaza rapid”, marturiseste Carmen Negoita.

Sambata, 20 iunie, fashion bloggerul va alerga alaturi de sute de oameni intre Predeal si Poiana Brasov pentru a sustine drumul sportivilor paralimpici romani catre Rio, acolo unde se va desfasura Olimpiada din 2016.

Avand in vedere ca va fi un traseu dificil, Carmen se antreneaza si are grija sa consume alimente si shake-uri proteice naturale ce ofera energie organismului si proteinele de care muschii au nevoie.

„Dimineata beau ceai de ghimbir sau un burning tea, pentru a intensifica arderile si, bineinteles, multa apa. La micul dejun aleg fulgi de ovaz cu lapte de migdale, fructe, iaurt cu tarate care ajuta foarte bine digestia si iti dau o senzatie de satietate o perioada lunga de timp sau, cateodata, un ou spart in apa cu cateva legume si 2 felii de paine prajita. Inainte de maraton beau un milkshake cu banana, curmale, lapte de caju, maca, lucuma. Este un energizant bun. Banana este alimentul care elibereaza cel mai rapid energia. Dupa maraton beau un shake proteic cu proteina de canepa si lapte de migdale. Se mai pot adauga seminte sau fructe, dar simplu trece cel mai repede in sange si actioneaza rapid”, marturiseste Carmen Negoita.

 


Clipul zilei pe KANALD.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Vedete

Bianca de la Puterea dragostei, imagini neștiute din perioada adolescenței

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri