Cat de bun este broccoli pentru ficatul tau

Cat de bun este broccoli pentru ficatul tau
Cat de bun este broccoli pentru ficatul tau

Cercetatorii de la Universitatea din Illinois au aratat ca un consum saptamanal de broccoli poate combate acumularea de grasimi la nivelul ficatului.

Persoanele care consuma broccoli de 3-5 ori pe saptamana au prezentat un risc redus de cancer hepatic. Studiile de pana acum au aratat ca broccoli protejeaza impotriva cancerului de san, de prostata si de colon.

In cercetarile de pana acum s-a aratat ca sulforafanul- substanta activa anticancer din broccoli- este prezenta in cantitate mare in leguma tocata sau fiarta putin la aburi. Studiile au mai sugerat ca broccoli, impreuna cu conopida si varza de Bruxelles, are capacitatea de a opri acumularea de grasime in ficat.

Sursa



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Cine este Ileana Matuș, singura femeie care a fost soția lui Cristian Pomohaci. De ce au divorțat cei doi: „Nu-l durea gura să spună!”

Apariția care a emoționat Marea Britanie! Kate Middleton și Regele Charles, reuniți pentru o cauză care le-a schimbat viața.

Scena sfâșietoare cu soția polițistului din Piatra Neamț, ucis de propriul fiu. S-a așezat pe jos, la căpătâiul lui, împietrită de durere

Primarul din Piatra-Neamț, despre polițistul ucis de propriul fiu. CE A SCOS LA IVEALĂ după înmormântare? Toți cei care AU AFLAT sunt devastați: "Dincolo de uniformă și de atribuțiile de serviciu pe care le-a îndeplinit cu demnitate, Ciprian lasă..."

Drama neștiută a îndrăgitului actor Doğukan Güngör, care joacă rolul Fatih în serialul "O dragoste", difuzat de luni până vineri, la Kanal D2

Horoscop marți, 9 iunie 2026: Semnul zodiacal care se lovește de refuzul celor apropiați când le cere ajutorul într-o problemă personală

De ce slăbitul devine tot mai dificil după 35 de ani


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro