eroare a unui angajat i-a costat pe cei de la Lego mai mult de un milion de euro.
Greseala a aparut in aproape 130.000 de seturi, printre care Lego Creator si Lego Star Wars, insa nu este atat de grava pe cat pare. A fost vorba despre o simpla nuanta de gri, care era diferita fata de cea stabilita de producatorul de jucarii.
Lego a devenit cel mai cunoscut brand de jucarii din lume, cu venituri record in ultimul an. Danezii nu se culca insa pe o ureche si sunt duri cand vine vorba despre respectarea calitatii. Controlul calitatii a descoperit la mai multe seturi, printre care Lego Creator si Lego Star Wars, ca nuanta de gri la unele caramizi este diferita fata de cea stabilita de inginerii din cadrul companiei. In total, a fost vorba despre aproape 130.000
Desi nu pare o eroare grava si care n-a fost sesizata de multi consumatori, conducerea Lego a considerat ca asa ceva este de neconceput. Au decis astfel sa cheme la reimpachetare cele aproape 130.000 de seturi Lego Star Wars si Lego Creator care aveau aceasta problema. Misiunea a fost usurata de faptul ca acestea nu apucasera sa intre pe piata de jucarii, astfel ca au ajuns mai usor in fabricile Lego. Toata aceasta
operatiune a costat nu mai putin 1,3 milioane de euro. Conducerea Lego n-a tinut insa cont de cheltuieli, deoarece tin neaparat si cu orice pret la calitate.Ulterior, in cadrul companiei a fost declansata o ancheta, pentru a se stabili cine se face vinovat de faptul ca au ajuns pe piata seturi Lego Creator si Star Wars cu alte caracteristici decat cele stabilite in normele companiei.
Angajatul in cauza n-a fost sanctionat, dar producatorul de jucarii a investit nu mai putin e 60.000