Cafeaua iti scade riscul de cancer de piele cu 20%! Iata cate cani ar trebui sa bei zilnic!

Cafeaua iti scade riscul de cancer de piele cu 20%! Iata cate cani ar trebui sa bei zilnic!

Acum avem un motiv in plus pentru a bea cafea fara sa ne simtim vinovate.

 

Se pare bautul cafelei iti scade riscul de melanom, cea mai periculoasa forma de cancer de piele, sustine un nou studiu realizat de National Cancer Institute.
Timp de 10 ani, oamenii de stiinta au urmarit obiceiurile de baut cafea si ratele de cancer de piele a aproape 450.000 de adulti cu varste peste 50 de ani. Dupa ce au ajutat factori precum expunerea la soare, varsta, indicele de masa corporala, activitatea fizica, istoricul de fumat si alcoolul consumat, cercetatorii au descoperit ca persoanele care beau cafea aveau mai putine sanse sa fie diagonisticate cu melanom malign, comparativ cu persoanele care nu beau cafea.
De fapt, cei care au baut patru cani de cafea pe zi si-au redus riscul de cancer de piele cu pana la 20%. Cafeaua decofeinizata nu a aratat beneficii.
Care este legatura? Studii anterioare au aratat ca o cafea este plina de componente precum cafeina si polifenolii, care surpima cresterea tumorilor provocate de expunerea la razele ultraviolete.
Sursa: prevention.com

Se pare bautul cafelei iti scade riscul de melanom, cea mai periculoasa forma de cancer de piele, sustine un nou studiu realizat de National Cancer Institute. 

Timp de 10 ani, oamenii de stiinta au urmarit obiceiurile de baut cafea si ratele de cancer de piele a aproape 450.000 de adulti cu varste peste 50 de ani. Dupa ce au ajutat factori precum expunerea la soare, varsta, indicele de masa corporala, activitatea fizica, istoricul de fumat si alcoolul consumat, cercetatorii au descoperit ca persoanele care beau cafea aveau mai putine sanse sa fie diagonisticate cu melanom malign, comparativ cu persoanele care nu beau cafea.

De fapt, cei care au baut patru cani de cafea pe zi si-au redus riscul de cancer de piele cu pana la 20%. Cafeaua decofeinizata nu a aratat beneficii. 

Care este legatura? Studii anterioare au aratat ca o cafea este plina de componente precum cafeina si polifenolii, care surpima cresterea tumorilor provocate de expunerea la razele ultraviolete. 



Sursa: prevention.com

 



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Mesajul lui Valentin Sanfira la împlinirea a 20 de ani de carieră. Ce a spus artistul despre parcursul său profesional: “Am reușit să realizez un vis la care aspiră orice artist.”

Kate Middleton, GAFĂ de neiertat! Ținuta care a atras un val de critici

Ce se întâmpla în viața medicului rezident găsit mort la Spitalul Floreasca! Lovitura pe care o primise cu două săptămâni înainte de moarte

DETALIUL APĂRUT ACUM în cazul medicului rezident găsit mort în baia Spitalului Floreasca SCOATE LA IVEALĂ o realitate mai dură decât părea la început. Familia și cei apropiați trec prin momente întunecate după cele aflate: "A făcut lucrul acesta din..."

Barıș Kılıç, actorul care joacă rolul Omer în serialul „O dragoste”, pasiune nebănuită! Cum a fost surprins acesta dincolo de platourile de filmare

Gabriel a pus ochii pe Diana? Incredibil ce i-ar fi spus noul concurent „Casa iubirii” atunci când au rămas singuri

De ce slăbitul devine tot mai dificil după 35 de ani


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro