Asa scapi de stres si anxietate. Incearca aceste trucuri!


Asa scapi de stres si anxietate. Incearca aceste trucuri!

Tulburarile de anxietate, depresia, stresul sunt provocarile psihologice cu care se confrunta destul de multe persoane.

 

Stiati ca frica de a avea crize de anxietate in sine este un factor declansator principal al atacurilor de anxietate? Este suficient sa invatati cum sa gestionati anxietatea si problemele vor disparea. Mai jos sunt enumerate mai multe tehnici de management pe care le puteti aplica pe cont propriu.
1. Faceti modificari in dieta
O dieta echilibrata nu este recomandata doar pentru mentinerea greutatii in limite normale ci si pentru o stare generala buna de sanatate, fiind confirmata importanta sa ca tehnica de gestionare a anxietatii.
Ar trebui sa nu va infometati si sa mancati intotdeauna micul dejun, sa evitati scaderea glicemiei, fapt care ar putea determina aparitia de simptome asemanatoare cu cele ale anxietatii.
2. Reduceti aportul de cofeina- limitati bauturile cofeinizate la una pe zi sau preferati-le pe cele decofeinizate. Cantitatile mari de cofeina vor induce simptome de anxietate si vor declansa insomnii.
3. Vitamina B va va ajuta in lupta cu tulburarile de stres si anxietate. Majoritatea medicilor vor recomanda cresterea aportului de alimente bogate in vitamina B sau administrarea vitaminei sub forma de suplimente.
4. Activitatea fizica este o tehnica de gestionare excelenta pentru stres si anxietate, care amelioreaza simptomele acestora. In timpul exercitiilor fizice, se vor elibera endorfine care vor imbunatati starea dvs.
de spirit.
5. Masajul contribuie la relaxare, reducerea stresului si a nivelurilor de anxietate. Daca va simtit anxiosi la locul de munca si nu aveti timp sa vizitati un maseur profesionist, faceti un auto-masaj discret cu mainile la nivelul cefei, chiar in biroul dvs.
6. Analizati si luati masuri pentru rezolvarea problemelor si temerilor dvs. Daca suferiti de fobii, incercati sa va confruntati cu temerile dvs.,
dar treptat, cu ajutorul unui profesionist, invatati sa acceptati situatiile care vi se par terifiante.
7. Ganditi pozitiv. Inlocuiti gandurile negative cu cele pozitive. Este posibil sa fi auzit deja acest sfat, dar aceasta este de fapt o tehnica de genstionare simpla dar foarte eficienta a anxietatii.
Citeste mai multe aici.

Stiati ca frica de a avea crize de anxietate in sine este un factor declansator principal al atacurilor de anxietate? Este suficient sa invatati cum sa gestionati anxietatea si problemele vor disparea. Mai jos sunt enumerate mai multe tehnici de management pe care le puteti aplica pe cont propriu. 

1. Faceti modificari in dieta 

O dieta echilibrata nu este recomandata doar pentru mentinerea greutatii in limite normale ci si pentru o stare generala buna de sanatate, fiind confirmata importanta sa ca tehnica de gestionare a anxietatii. 

Ar trebui sa nu va infometati si sa mancati intotdeauna micul dejun, sa evitati scaderea glicemiei, fapt care ar putea determina aparitia de simptome asemanatoare cu cele ale anxietatii. 

2. Reduceti aportul de cofeina- limitati bauturile cofeinizate la una pe zi sau preferati-le pe cele decofeinizate. Cantitatile mari de cofeina vor induce simptome de anxietate si vor declansa insomnii. 

3. Vitamina B va va ajuta in lupta cu tulburarile de stres si anxietate. Majoritatea medicilor vor recomanda cresterea aportului de alimente bogate in vitamina B sau administrarea vitaminei sub forma de suplimente. 

4. Activitatea fizica este o tehnica de gestionare excelenta pentru stres si anxietate, care amelioreaza simptomele acestora. In timpul exercitiilor fizice, se vor elibera endorfine care vor imbunatati starea dvs. de spirit. 

5. Masajul contribuie la relaxare, reducerea stresului si a nivelurilor de anxietate. Daca va simtit anxiosi la locul de munca si nu aveti timp sa vizitati un maseur profesionist, faceti un auto-masaj discret cu mainile la nivelul cefei, chiar in biroul dvs. 

6. Analizati si luati masuri pentru rezolvarea problemelor si temerilor dvs. Daca suferiti de fobii, incercati sa va confruntati cu temerile dvs., dar treptat, cu ajutorul unui profesionist, invatati sa acceptati situatiile care vi se par terifiante. 

7. Ganditi pozitiv. Inlocuiti gandurile negative cu cele pozitive. Este posibil sa fi auzit deja acest sfat, dar aceasta este de fapt o tehnica de genstionare simpla dar foarte eficienta a anxietatii. 

Citeste mai multe aici.

 


Abonează-te pe

Citește și:

Bianca Drăgușanu, primele declarații după ce fostul iubit a confirmat despărțirea: „L-am prins la un party interesant cu domnișoare”

Romică Țociu, anunț ȘOC după 27 de ani de căsnicie: ”Au fost trei luni îngrozitoare...”

21 MAI 2022 Sfinții Constantin și Elena: Calendar creștin ortodox

Cum sa savurezi cele mai bune arome de cafea boabe: 3 retete usor de preparat

Larisa Udilă, noi detalii despre starea ei psihică. Cum se descurcă acum vedeta: „Scriu mesajul ăsta plângând”

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Divertisment

Cine este Albert Oprea din Casa Iubirii. „E o provocare”

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri