Asa arzi grasime in timp ce dormi! Incearca aceasta metoda simpla!


In timpul noptii, celulele din intreg corpul se relaxeaza si isi iau energia necesara pentru ziua urmatoare.

 

1.Sa ai o cina saraca in sodiu:
Autorul cartii "The Small Change Diet”, Keri Gans, R.D., spune ca, daca vrei sa eviti sa te trezesti balonat, trebuie sa treci peste cina chinezeasca. In timpul noptii, sarea ramane in corpul tau si din aceasta cauza te poti trezi mai balonat decat de obicei. Poti sa gatesti la abur niste legume sanatoase sau poti pregati niste mancaruri bogate in proteine; e o alternativa numai buna.
2.Fa o serie de exercitii inainte de a merge la culcare
Acest obicei te ajuta sa pierzi din greutate. Insa multi dintre noi considera ca exercitiile facute inainte de culcare te pot tine treaz pe parcursul noptii. 56% pana la 67% dintre persoanele care fac exercitii, indiferent de momentul din zi, dorm mai bine, conform unei statistici a “National Sleep Foundation” din 2013.
3.Adu-ti pranzul de acasa
O masa luata la restaurant este de doua ori mai nociva din punct de vedere al caloriilor, tinand cont de cat ar trebui sa consumi atunci cand stai jos. Problema este reprezentata de faptul ca dimineata, toata lumea se grabeste si nu are timp sa isi pregateasca pranzul. Poti sa faci asta seara, inainte de a merge la culcare. Iti recomandam o salata pe care sa o pui intr-un recipient, si astfel vei scapa de o grija.
4. Bea multa apa
Apa iti curata organismul si te ajuta sa scapi de problema retentiei de apa din organism. Este important sa bei apa cu o ora inainte de a merge la culcare, daca nu vrei sa mergi la toaleta in timpul noptii.
Sursa: Secretele.com, autor Razvan

1.Sa ai o cina saraca in sodiu:

Autorul cartii "The Small Change Diet”, Keri Gans, R.D., spune ca, daca vrei sa eviti sa te trezesti balonat, trebuie sa treci peste cina chinezeasca. In timpul noptii, sarea ramane in corpul tau si din aceasta cauza te poti trezi mai balonat decat de obicei. Poti sa gatesti la abur niste legume sanatoase sau poti pregati niste mancaruri bogate in proteine; e o alternativa numai buna.

2.Fa o serie de exercitii inainte de a merge la culcare

Acest obicei te ajuta sa pierzi din greutate. Insa multi dintre noi considera ca exercitiile facute inainte de culcare te pot tine treaz pe parcursul noptii. 56% pana la 67% dintre persoanele care fac exercitii, indiferent de momentul din zi, dorm mai bine, conform unei statistici a “National Sleep Foundation” din 2013.

3.Adu-ti pranzul de acasa


O masa luata la restaurant este de doua ori mai nociva din punct de vedere al caloriilor, tinand cont de cat ar trebui sa consumi atunci cand stai jos. Problema este reprezentata de faptul ca dimineata, toata lumea se grabeste si nu are timp sa isi pregateasca pranzul. Poti sa faci asta seara, inainte de a merge la culcare. Iti recomandam o salata pe care sa o pui intr-un recipient, si astfel vei scapa de o grija.

4. Bea multa apa

Apa iti curata organismul si te ajuta sa scapi de problema retentiei de apa din organism. Este important sa bei apa cu o ora inainte de a merge la culcare, daca nu vrei sa mergi la toaleta in timpul noptii.

Sursa: Secretele.com, autor Razvan

 


Clipul zilei pe KANALD.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Divertisment

Ramona și Gabriel, ipostaze romantice în afara emisiunii! Să fie oare cel mai nou cuplu?

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri