Anunț important pentru femeile din țara noastră! Taxa obligatorie care va crește, începând cu 1 ianuarie 2025

Anunț important pentru femeile din țara noastră! Taxa obligatorie care va crește, începând cu 1 ianuarie 2025
Anunț important pentru femeile din țara noastră! Taxa obligatorie care va crește, începând cu 1 ianuarie 2025

Dat fiind faptul că odată cu data de 1 ianuarie 2025 va crește salariul minim, vor crește și taxele, impozitele și contribuțiile.

Unul dintre impozitele aplicate salariului minim este cel pe venit, iar odată cu anul 2025, un angajat care are salariul minim majorat la 4050 de lei, impozitul se calculează că salariu brut minus contribuții CAS și CASS, ținând cont și de scutirea de 300 de lei. În ceea ce privește contribuția la sistemul public de pensii, va reprezenta 25% din salariul brut, echivalând cu aproximativ 1012,5 lei, aplicata la salariul brut integral, fără a se lua în considerare scutirea de 300 de lei. Același lucru se întâmplă și cu contribuția la asigurările sociale de sănătate (CASS).

Taxele care se vor schimba odată cu creșterea salariului minim din 2025

Citește și: Tot ce trebuie să știe femeile despre ajutorul social! Cât este cuantumul ajutorului pentru familia cu copii

1 ianuarie 2025

Citește și: Statul român oferă suma de 700 de lei pentru femei! Care sunt criteriile necesare?

Această nouă informație a fost anunțată în urmă cu doar câteva zile, de către Premierul României, Marcel Ciolacu. Astfel, se pare că începând cu data de 1 ianuarie 2025, salariul minim pe economie va fi de 4.050 de lei. În zilele noastre, peste 700.000 de angajați beneficiază deja de salariul minim brut garantat. Cu alte cuvinte, acest număr de angajați reprezintă 13,9% din totalul angajaților active din România. În plus, s-a decis să se mențină scutirea de taxe, pentru cei 300 de lei, din salariul minim.

„Am stabilit, azi, în Comitetul Național Tripartit că, de la 1 ianuarie 2025, salariul minim vă fi 4.050 de lei. Intrăm, astfel, pe traseul salariului minim european! Respectăm directiva europeană care arată că această valoare trebuie să se încadreze între 47 și 52 la sută din salariul minim european (România vă fi la 47%).

De asemenea, am căzut de acord să menținem scutirea de taxe pe cei 300 de lei din salariul minim. Apreciez din nou seriozitatea și responsabilitatea partenerilor sociali, acest dialog fiind #calea sigură pentru a asigura un nivel corect al veniturilor pentru salariații din România”, a transmis Marcel Ciolacu, pe contul său de Facebook.

taxa obligatorie



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Statul român oferă suma de 700 de lei pentru femei! Care sunt criteriile necesare?

Cristina Bâtlan s-a căsătorit! Cum arată cea mai discretă mireasă din showbizz-ul românesc FOTO

EXCLUSIV | Nuntă și botez cu fast pentru Pescobar! Avem imaginile de la marele eveniment. Detalii și meniu de lux, dans romantic și sute de invitați

Ce se întâmplă cu Daniela și ce DECIZIE a luat?! Chiar ea a făcut MAREA DEZVĂLUIREA în fața tuturor: "Vreau să vă anunț de pe acum. Urmează să..."

Serkay Tütüncü, interpretul lui Kıvanç, din serialul “Inimă de mamă”, nuntă spectaculoasă în Çeşme

Prognoza meteo ANM pentru miercuri, 11 noiembrie 2026. Temperaturile urcă până la 18 grade Celsius. Unde sunt așteptate ploi

Știrea momentului în România


Video

Clipul zilei pe kfetele.ro