Antreneaza-ti corpul in 10 minute si slabeste rapid! Uite cum!


Alege 5 exercitii si executa 30 de secunde din fiecare exercitiu, fara pauza intre ele.

 

Dupa ce ai terminat o serie din fiecare exercitiu, odihneste-te 30 de secunde si apoi repeta circuitul de inca trei ori.
1. Flotari
Asaza-te in pozitie de flotare (pe varfuri sau genunchi). Coboara intregul corp catre sol, indoind coatele. Tine corpul drept si mentine abdomenul incordat. De indata ce pieptul atinge solul, indreapta bratele pana revii la pozitia initiala.
2. Genuflexiuni cu saritura
Stai in pozitie verticala cu picioarele usor departate. Executa o genuflexiune - coboara pana cand coapsele sunt paralele cu solul. Mentine corpul drept si privirea in fata. Din aceasta pozitie, sari exploziv si apoi aterizeaza in pozitie de genuflexiune. Repeta imediat miscarea.
3. Fandari laterale
Stai in pozitie verticala cu picioarele departate putin peste nivelul umerilor. Fa un pas mare cu piciorul drept in lateral si lasa-ti soldurile in jos, indoind genunchiul. Ai grija ca genunchiul sa nu depaseasca varful piciorului.
Impinge-te in piciorul drept si revino la pozitia initiala. Executa apoi o fandare mutand piciorul stang in lateral.
Citeste continuarea aici.

Dupa ce ai terminat o serie din fiecare exercitiu, odihneste-te 30 de secunde si apoi repeta circuitul de inca trei ori.

1. Flotari

Asaza-te in pozitie de flotare (pe varfuri sau genunchi). Coboara intregul corp catre sol, indoind coatele. Tine corpul drept si mentine abdomenul incordat. De indata ce pieptul atinge solul, indreapta bratele pana revii la pozitia initiala.

Iata ce se intampla cu organismul tau cand te lasi de sport!!

2. Genuflexiuni cu saritura

Stai in pozitie verticala cu picioarele usor departate. Executa o genuflexiune - coboara pana cand coapsele sunt paralele cu solul. Mentine corpul drept si privirea in fata. Din aceasta pozitie, sari exploziv si apoi aterizeaza in pozitie de genuflexiune. Repeta imediat miscarea.

Iata de cate ori pe saptamana trebuie sa faci sport ca sa vezi diferenta!

3. Fandari laterale

Stai in pozitie verticala cu picioarele departate putin peste nivelul umerilor. Fa un pas mare cu piciorul drept in lateral si lasa-ti soldurile in jos, indoind genunchiul. Ai grija ca genunchiul sa nu depaseasca varful piciorului.

Impinge-te in piciorul drept si revino la pozitia initiala. Executa apoi o fandare mutand piciorul stang in lateral.

Citeste continuarea aici.


Abonează-te pe

Citește și:

Cine este Roxana Ghiță de la Survivor, Războinica de care s-a apropiat Jador! Cu cine se iubește în afara competiției

Se anunță DIVORȚUL anului în showbiz! Artista e șocată: ”Nu permit așa ceva!”

Cercetătorii britanici vorbesc despre pacienții vindecați de COVID-19: "Revin la spital și MOR”

Restricții dure pentru zeci de mii de români! S-a anunțat carantina până pe 8 februarie

Surpriză de proporții la Survivor România! Georgiana Lupu a fost salvată de la descalificare!

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Horoscop

Horoscop zilnic miercuri, 20 ianuarie 2021! O zodie primește laude de la superiori!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri