Antrenamentul care te ajuta sa arzi grasime in doar 4 minute


Aceste miscari pot parea simple, dar nu te lasa pacalit. Daca nu te simti obosit pana la finalul antrenamentului inseamna ca nu ai dat tot ce ai putut.

1. Sit ups

Stai asezat pe genunchi si pe palme. Ridica bratul si piciorul opus. Revino in pozitia initiala si reia miscarea pe cealalta parte. Mentine spatele drept pe toata durata executarii exercitiului.

2. Ridicari alternative de brate

Stai asezat pe brate si pe varfurile picioarelor si mentine spatele drept. Foloseste-te de o oglinda ca sa te asiguri ca ai pozitia corecta. Intinde alternativ cate un brat in fata si stai in pozitia aceasta o secunda la fiecare ridicare.

3. Abdomene cu picioarele ridicate

Stai culcat pe spate si ridica picioarele spre tavan, mentinandu-le cat mai intinse. Intinde bratele si ridica trunchiul de la sol, incercand sa atingi cu bratele varful picioarelor.

4. Mountain climber

Stai sprijinit pe brate si varfurile picioarelor. Adu alternativ piciorul indoit catre bratul opus. Mentine bratele perpendicular pe sol.

Sursa


Clipul zilei pe KANALD.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Vedete

Situație dramatică! Lora și Ionuț Ghenu au ajuns la spital în Bali: „Ne linșează”

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri