Alimentul care reduce riscul de cancer la san si creste speranta de viata

Alimentul care reduce riscul de cancer la san si creste speranta de viata

Inca din Antichitate se stie despre beneficiile acestui aliment, iar egiptenii il consumau pentru cresterea sperantei de viata.

Cercetatorii moderni le dau dreptate. Intr-un studiu realizat la Universitatea din Perth au fost analizate datele a peste 2000 de femei din China. Oamenii de stiinta au studiat obiceiurile alimentare ale acestora, dar si alti factori precum greutatea, sedentarismul si fumatul. Astfel ei au descoperit ca femeile in a caror dieta se aflau ciupercile aveau un risc cu 64% mai scazut de a dezvolta cancer la san.

Mai mult, femeile care combinau dieta cu ciuperci cu miscarea regulata si consumul de ceai verde isi scadeau cu pana la 89% riscul de a face cancer la san.

Sursa



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Sofia Vicoveanca, vești despre starea de sănătate după ce artista a suferit un infarct. Ce spune despre revenirea pe scenă: “Să nu cumva să mă pună cineva în vreun spectacol.”

Kate Middleton, GAFĂ de neiertat! Ținuta care a atras un val de critici

Ce se întâmpla în viața medicului rezident găsit mort la Spitalul Floreasca! Lovitura pe care o primise cu două săptămâni înainte de moarte

SCENE DE DURERE CUM RAR SE VĂD! A spus "ADIO" într-un mod cutremurător. Ce a făcut soția medicului rezident găsit mort în baia Spitalul Floreasca înainte de ÎNMORMÂNTARE: "De acolo de unde ești să ai grijă de copiii tăi, atâta te mai rog, ei erau..."

Iulia Vântur, în doliu! Vedeta a făcut cumplitul anunț în mediul online: „Așa îți vom păstra amintirea”

Horoscop vineri, 12 iunie 2026: Semnul zodiacal care are parte de discuții aprinse cu partenerul de viață

De ce slăbitul devine tot mai dificil după 35 de ani


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro