Alimente sanatoase care contin mai multi carbohidrati ca o felie de paine!


In urma cu ceva timp, se spunea despre carbohidrati ca sunt fundatia unui plan alimentar sanatos.

 

Apoi, undeva pe parcurs, au ajuns sa fie doar cuvinte si componente considerate daunatoare pentru sanatate. Cu toate acestea, carbohidratii nu sunt chiar atat de rai.
Tipurile de carbohidrati pe care trebuie sa le eviti sunt cele aflate in produsele procesate, care si-au pierdut nutrientii pe parcursul procesului de prelucrare, precum si pe cei simpli, care nu au niciun aport nutritional.
Carbohidratii buni sunt cei care iti dau energie, care iti pastreaza nivelul de zahar din sange sub control si cei care iti mentin starea de bine.
O felie de paine din cereale integrale contine 13,6g de carbohidrati. Insa exista alte cinci alimente sanatoase care contin cantitati mai mari de carbohidrati, semn ca nu trebuie sa ii eviti.
Nautul - 170 de grame au 35g de carbohidrati, din care sase se folosesc pentru nivelul de zahar din sange. De asemenea, aceeasi cantitate contine 210 calorii si ofera 11 grame de proteine si 10 grame de fibre.
Laptele de soia - fiind un derivat din soia, contine carbohidrati complecsi. 250 de grame de lapte contin 15 grame de carbohidrati, opt grame de proteine, patru grame de grasime si doar 131 de calorii.
Merele - un mar mare contine 27 grame de carbohidrati. De asemenea, contine cinci grame de fibre, 114 calorii si 1,5 grame de grasime.
Stafide - 40 de gramde de stafide contin 33 de grame de carbohidrati, 123 de calorii, 1,5 grame de fibre si 209 miligrame de potasiu.
Cartofi dulci - un cartof de marime medie contine 24 de grame de carbohidrati, 105 calorii si multa vitamina A si potasiu.
Sursa: womenshealthmag.com

Apoi, undeva pe parcurs, au ajuns sa fie doar cuvinte si componente considerate daunatoare pentru sanatate. Cu toate acestea, carbohidratii nu sunt chiar atat de rai.

Tipurile de carbohidrati pe care trebuie sa le eviti sunt cele aflate in produsele procesate, care si-au pierdut nutrientii pe parcursul procesului de prelucrare, precum si pe cei simpli, care nu au niciun aport nutritional. 

Carbohidratii buni sunt cei care iti dau energie, care iti pastreaza nivelul de zahar din sange sub control si cei care iti mentin starea de bine. 

O felie de paine din cereale integrale contine 13,6g de carbohidrati. Insa exista alte cinci alimente sanatoase care contin cantitati mai mari de carbohidrati, semn ca nu trebuie sa ii eviti.



Nautul - 170 de grame au 35g de carbohidrati, din care sase se folosesc pentru nivelul de zahar din sange. De asemenea, aceeasi cantitate contine 210 calorii si ofera 11 grame de proteine si 10 grame de fibre.



Laptele de soia - fiind un derivat din soia, contine carbohidrati complecsi. 250 de grame de lapte contin 15 grame de carbohidrati, opt grame de proteine, patru grame de grasime si doar 131 de calorii.



Merele - un mar mare contine 27 grame de carbohidrati. De asemenea, contine cinci grame de fibre, 114 calorii si 1,5 grame de grasime.



Stafide - 40 de gramde de stafide contin 33 de grame de carbohidrati, 123 de calorii, 1,5 grame de fibre si 209 miligrame de potasiu.



Cartofi dulci - un cartof de marime medie contine 24 de grame de carbohidrati, 105 calorii si multa vitamina A si potasiu. 

Sursa: womenshealthmag.com

 


Citește și:

Ai văzut celebrul serial Prinţul din Bel Air? Conacul în care a filmat Will Smith a ajuns pe AirBnb. Cât costă o noapte de cazare

Nume de botez copii 2021! Care sunt cele mai inovative nume de fete și băieți, la modă anul viitor?

S-a modificat legea carantinei! Klaus Iohannis a aprobat noul decret

Cum să faci mini-tarte dulci și mini-tarte sărate? Cele mai bune rețete pentru deserturi și aperitive

Sfatul zilei de astăzi, sâmbătă 26 septembrie 2020. Racii, pregătiți de orice

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Pentru tine

Certificare iso 9001 pentru ca firma pe care o detii sa fie competitiva

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri