Alimente pentru tinerete vesnica! Uite ce trebuie sa mananci!


Alimente pentru tinerete vesnica! Uite ce trebuie sa mananci!

Iata o lista cu superalimentele care lupta cu bolile, revitalizeaza organismul si adauga ani buni vietii.

 

Merele – banalele fructe pe care le consumam fara a ne da seama ca sunt cei mai aprigi dusmani ai bolilor, merele contin cantitati impresionante de fibre, antioxidanti, acid folic si vitamina E, substante nutritive care protejeaza excelent împotriva bolilor specifice batranetii, cum este boala Alzheimer.
Curmalele – sunt o sursa excelenta de antioxidanti si magneziu, care ajuta corpul sa-si mentina functia normala a muschilor si a sistemului nervos, normalizeaza ritmul cardiac si ajuta la întarirea oaselor.
Mango – doar un singur fruct de mango contine 96% din doza zilnica de vitamina C recomandata de catre specialisti.
Fructul de mango poate preveni bolile parodontale, este o sursa bogata de betacaroten, antioxidant care lupta împotriva cancerului si a bolilor de inima si poate fi benefic în cazul persoanelor care doresc sa scada în greutate, deoarece contine foarte putine calorii, însa conditia de baza este ca fructul sa fie consumat cu tot cu coaja, pentru ca acolo se gasesc anumite fitochimicale care împiedica dezvoltarea celulelor tesutului adipos.
Cartofii dulci – specialistii ne recomanda sa consumam cel putin 200-300 de grame de cartofi dulci pe saptamana pentru a preveni afectiunile plamanilor, problemele pielii si cancerul de prostata.
Branza din soia (tofu) – este un aliment natural traditional al bucatariei orientale (mai este numita si “branza Asiei”) si este o sursa bogata de proteine, are continut scazut de grasimi saturate cu rol de prevenire a bolilor cardiace.
Sursa: Csid.ro

Merele – banalele fructe pe care le consumam fara a ne da seama ca sunt cei mai aprigi dusmani ai bolilor, merele contin cantitati impresionante de fibre, antioxidanti, acid folic si vitamina E, substante nutritive care protejeaza excelent împotriva bolilor specifice batranetii, cum este boala Alzheimer.

Curmalele – sunt o sursa excelenta de antioxidanti si magneziu, care ajuta corpul sa-si mentina functia normala a muschilor si a sistemului nervos, normalizeaza ritmul cardiac si ajuta la întarirea oaselor.

Mango – doar un singur fruct de mango contine 96% din doza zilnica de vitamina C recomandata de catre specialisti.Fructul de mango poate preveni bolile parodontale, este o sursa bogata de betacaroten, antioxidant care lupta împotriva cancerului si a bolilor de inima si poate fi benefic în cazul persoanelor care doresc sa scada în greutate, deoarece contine foarte putine calorii, însa conditia de baza este ca fructul sa fie consumat cu tot cu coaja, pentru ca acolo se gasesc anumite fitochimicale care împiedica dezvoltarea celulelor tesutului adipos.

Cartofii dulci
– specialistii ne recomanda sa consumam cel putin 200-300 de grame de cartofi dulci pe saptamana pentru a preveni afectiunile plamanilor, problemele pielii si cancerul de prostata.

Branza din soia (tofu) – este un aliment natural traditional al bucatariei orientale (mai este numita si “branza Asiei”) si este o sursa bogata de proteine, are continut scazut de grasimi saturate cu rol de prevenire a bolilor cardiace.

Sursa: Csid.ro

 


Abonează-te pe

Citește și:

Carantină adaptivă în Ucraina! Ce restricții se aplică?

O să intre în pământ de RUȘINE! Ce secret teribil ascunde Andreea Mantea

Maria și Marinescu de la Puterea Dragostei, la un pas de împăcare!

Georgiana Lupu spune cine va câștiga Survivor 2021! Ce a declarat fosta concurentă?

Mădălina a părăsit platoul Puterea Dragostei, după un scandal cu Alexandra! Concurentele au fost în prag de bătaie!

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Horoscop

Horoscop zilnic vineri, 26 februarie 2021! O zodie trebuie să meargă la doctor!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri