Alimente care dizolva depunerile de colesterol de pe artere! Include-le in dieta!


Alimente care dizolva depunerile de colesterol de pe artere! Include-le in dieta!

Dieta bogata in grasimi si chimicale favorizeaza ingrosarea peretilor vasculari, iar sangele nu mai poate transporta cu usurinta oxigenul si nutrientii in corp.

 

Din fericire, solutia vine tot din alimentatie. Iata cateva alimente care dizolva depunerile de colesterol din vasele de sange:
Usturoiul
A fost folosit ca medicament in Egipt inca de pe vremea construirii piramidelor conform University of Maryland Medical Center. Usturoiul este bogat in antioxidanti care lupta impotriva radicalilor liberi si ajuta la scaderea nivelului de lipoproteine cu densitate joasa sau LDL.
Ovazul
Fibrele de ovaz sunt sarace in carbohidrati si pot absorbi pana la de sapte ori greutatea lor in apa.
Merele
Sunt bogate in pectina, o fibra care reduce semnificativ cantitatea de colesterol si alte grasimi ce este absorbita la nivelul sistemului digestiv, dar si cantitatea de glucoza.
Nucile
Sunt, de asemenea, bogate in grasimi mononesaturate si acizi grasi omega-3, potrivit Natural News. Include in dieta alune, migdale, nuci pecan, arahide etc.
Ulei de masline
Folosind ulei de masline virgin presat la rece poti reduce riscul bolilor de inima, potrivit SixWise.com. Uleiul de masline contine grasimi mononesaturate care ajuta la combaterea formarii placilor pe peretii arterelor.
Avocado
Este bogat in grasimi mononesaturate, care reduc riscul acumularii placii in artere.
Rosii
Sunt bogate in licopen, un antioxidant care ajuta la scaderea colesterolului rau, conform SixWise.com si reduce riscul acumularii placilor in artere.
Sursa: Bzi.ro

Din fericire, solutia vine tot din alimentatie.

Iata cateva alimente care dizolva depunerile de colesterol din vasele de sange: 

Usturoiul

A fost folosit ca medicament in Egipt inca de pe vremea construirii piramidelor conform University of Maryland Medical Center. Usturoiul este bogat in antioxidanti care lupta impotriva radicalilor liberi si ajuta la scaderea nivelului de lipoproteine cu densitate joasa sau LDL.

Ovazul

Fibrele de ovaz sunt sarace in carbohidrati si pot absorbi pana la de sapte ori greutatea lor in apa. 

Merele

Sunt bogate in pectina, o fibra care reduce semnificativ cantitatea de colesterol si alte grasimi ce este absorbita la nivelul sistemului digestiv, dar si cantitatea de glucoza. 

Nucile

Sunt, de asemenea, bogate in grasimi mononesaturate si acizi grasi omega-3, potrivit Natural News. Include in dieta alune, migdale, nuci pecan, arahide etc. 

Ulei de masline

Folosind ulei de masline virgin presat la rece poti reduce riscul bolilor de inima, potrivit SixWise.com. Uleiul de masline contine grasimi mononesaturate care ajuta la combaterea formarii placilor pe peretii arterelor. 

Avocado

Este bogat in grasimi mononesaturate, care reduc riscul acumularii placii in artere. 

Rosii


Sunt bogate in licopen, un antioxidant care ajuta la scaderea colesterolului rau, conform SixWise.com si reduce riscul acumularii placilor in artere.

Sursa: Bzi.ro

 


Abonează-te pe

Citește și:

Care este ingredientul pe care să îl adaugi la clătite pentru a nu se mai lipi de tigaie

Bănel Nicoliță suferă ca un câine! Ce a pățit după ce și-a abandonat familia

Calendar ortodox 16 august 2022. "O, fericiților, sfinților, și bunilor biruitori mucenici Brâncoveni!"

Ce fotografie a postat Anamaria Prodan pe rețelele de socializare. Internauții au rămas șocați

Ce se întâmplă dacă pui castraveți murați la soare. Trucul pe care îl folosesc cele mai pricepute gospodine

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Lifestyle
Ce se întâmplă dacă pui un dop de plută în frigider. Rezultatul este uimitor
Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri