Invata sa iei atitudine, sa iti susti punctul de vedere si sa urci pe scara ierarhica in compania in care iti desfasori activitatea! Uite ce trebuie sa faci.
Cand vine vorba de increderea in sine la locul de munca, multe femei incearca sa urmeze exemplul barbatilor. Ce poate fi mai convingator decat o femeie cu atitudine masculina?! Incearca sa fii tu insuti!
Increderea este cheia catre succes! Si nu trebuie sa te comporti ca un barbat pentru a-l obtine.
Foloseste cuvinte puternice atunci cand faci o afirmatie. De obicei femeile tind sa foloseasca cuvinte “moi” atunci cand interactioneaza la locul de munca.
Pretinde ca ai incredere in tine chiar si in momentele in care nu ai. Restul lumii nu trebuie sa stie ca ai o zi proasta sau ca esti cu moralul la pamant.
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Imbraca-te astfel incat sa te simti increzatoar e. Nu trebuie sa porti pantaloni pentru a demonstra ca ai tarie de caracter.
Poarta haine corespunzatoare insa in stilul tau propriu.Invata sa iei cuvantul. Ai fost angajata pentru a-ti expune ideile asa ca nu te feri sa le prezinti. Incearca sa gasesti un echilibru intre retinere si dominarea conversatiei.
Invata sa te mulezi dupa preferintele celor din jur. Daca sefului tau ii place golful iar colegei tale ii place sa discute despre munca, incearca sa gasesti subiecte comune cu acestia si sa acorzi atentie lucrurilor pe care acestia le considera importante.
Invata sa te apreciezi la adevarata ta valoare. Daca vine momentul in care trebuie sa evaluezi munca ta in decursul anului, nu iti fie teama sa ii spui sefului tau care crezi ca sunt reusitele tale si ce obiective importante ai reusit sa atingi. De asemenea trebuie sa indraznesti sa ceri ceea ce crezi ca ti se cuvine.
Sursa jobs.aol.com