Afla cu cate minute pe luna ne prelungesc viata fructele si legumele!

Afla cu cate minute pe luna ne prelungesc viata fructele si legumele!

Cu cat consumam mai multe plante, cu atat mai mult avem sansa la o viata mai lunga si mai sanatoasa

Probabil cel mai putin controversat sfat din domeniul nutritiei este sa mananci cat mai multe fructe si legume, adica sa mananci mai multe plante, pentru ca legumele se refera de fapt la plantele care nu sunt fructe. Stim ca un consum marit de fructe si legume ne ajuta sa traim mai mult, dar un studiu facut in 2013 ne ajuta sa intelegem exact cu cat mai mult.

Cercetatorii de la Revista Americana de nutritie clinica au tinut sub observatie o anumita perioada de timp un numar de persoane si alimentatia acestora, pentru a face un grafic ce reflecta raportul dintre consumul de fructe si legume si mortalitate. Subiectii care au consumat 5 fructe si legume pe zi au trait cu 3 ani mai mult decat subiectii care nu au consumat plante.

In comparatie cu cei care au consumat cinci portii de fructe si legume pe zi, cei care au consumat doar patru au pierdut o luna din speranta de viata. Cei care au consumat trei portii au pierdut trei luni.

De aici, graficul o ia in jos.

La doua portii, subiectii au trait cu sapte luni mai putin, iar la o portie pe zi speranta de viata s-a redus cu un an si jumatate, iar la o jumatate de portie pe zi, subiectii au trait cu aproape doi ani mai putin, in timp ce subiectii care nu consumat nicio portie de legume si fructe pe zi, si-au scurtat viata cu 3 ani.
Citeste continuarea pe: www.viataverdeviu.ro



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Daniela Gyorfi, în lacrimi la absolvirea fiicei sale. Ce a transmis artista: „Sunt tristă!”

Ce s-a întâmplat cu Kate Middleton, la ultimele apariții publice. Nu e întâmplător

Ultimele imagini cu saxofonistul Memiș Selciuc în viață! Ce a apucat să spună înainte să se prăbușească: „Cine știe când…”

CE S-A ÎNTÂMPLAT în momentul când Memiș Selciuc s-a prăbușit A ȘOCAT familia și apropiații saxofonistului. GESTUL care i-a revoltat pe cei care au văzut IMAGINILE: "Nu vă este rușine! Nu a apucat..."

VIDEO Plăcerile vinovate ale vedetelor: de la ciocolată la parfumuri scumpe sau investiții în imagine

Horoscop marți, 16 iunie 2026: Semnul zodiacal care își dorește să se afirme și face tot ce îi stă în putere să iasă în evidență

De ce slăbitul devine tot mai dificil după 35 de ani


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro