Acestea sunt superalimentele care aduc un plus de energie in smoothie! Adauga-le de astazi!


Acestea sunt superalimentele care aduc un plus de energie in smoothie! Adauga-le de astazi!

Smoothie-urile sunt o sursa minunata de nutritie, mai ales daca ai o viata aglomerata.

 

Superalimentele nu numai ca dau un spor de energie, dar pastreaza si senzatia de satietate o perioada mai indelungata.
1. Spirulina pudra- Este bogata in clorofila, proteine, fier si amino acizi esentiali si contribuie mult la eliminarea toxinelor din sange stimuland in mod natural sistemul imunitar.
2. Iarba de grau- contine multe minerale esentiale printre care calciu, potasiu si magneziu.
3. Semintele de in- sunt o sursa foarte buna de acizi grasi esentiali, antioxidanti si alti nutrienti valorosi.
4. Semintele de chia- sunt o sursa excelenta de nutrienti, furnizand energie pe o perioada lunga datorita eliminarii lente a acesteia si ajuta la functionarea creierului. Continutul de acizi grasi omega 3 face din acestea un adevarat superaliment.
5. Pudra de maca- este foarte nutritiva si este renumita pentru contributia adusa functionarii naturale a sistemului endocrin.
6. Pudra proteica vegetala-  Un adaos de pudra proteica vegetala ajuta la mentinerea unui corp puternic, si la refacerea acestuia dupa efort fizic sustinut.
7. Fulgi din cacao- sunt bogati in calciu, fier, zinc, potasiu si magneziu.
Magneziul este esential pentru oase, regenerarea tesuturilor si functionarea sanatoasa a nervilor.
Sursa: Viataverdeviu.ro

Superalimentele nu numai ca dau un spor de energie, dar pastreaza si senzatia de satietate o perioada mai indelungata.

1. Spirulina pudra- Este bogata in clorofila, proteine, fier si amino acizi esentiali si contribuie mult la eliminarea toxinelor din sange stimuland in mod natural sistemul imunitar. 



2. Iarba de grau- contine multe minerale esentiale printre care calciu, potasiu si magneziu.

3. Semintele de in- sunt o sursa foarte buna de acizi grasi esentiali, antioxidanti si alti nutrienti valorosi. 

4. Semintele de chia- sunt o sursa excelenta de nutrienti, furnizand energie pe o perioada lunga datorita eliminarii lente a acesteia si ajuta la functionarea creierului. Continutul de acizi grasi omega 3 face din acestea un adevarat superaliment.

5. Pudra de maca- este foarte nutritiva si este renumita pentru contributia adusa functionarii naturale a sistemului endocrin. 

6. Pudra proteica vegetala-  Un adaos de pudra proteica vegetala ajuta la mentinerea unui corp puternic, si la refacerea acestuia dupa efort fizic sustinut.

7. Fulgi din cacao- sunt bogati in calciu, fier, zinc, potasiu si magneziu. Magneziul este esential pentru oase, regenerarea tesuturilor si functionarea sanatoasa a nervilor.

Sursa: Viataverdeviu.ro

 


Abonează-te pe

Citește și:

CITEȘTE: Rețetă de bombe cu vișine. Nu necesită coacere

Dezvăluiri BOMBĂ! Cine este de fapt iubitul lui Denise Rifai

CITEȘTE: 4 feluri de mâncăruri sănătoase pe care să le faci din soia. Sunt nelipsite în timpul postului

NOUTATE: Cine este ELWIRA PETRE, soția lui Mihai Petre

NOUTATE: Cine este MIHAI PETRE. Biografie: Data naşterii, căsătorie, carieră, copii

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Lifestyle

CITEȘTE: Ce înseamnă când te mănâncă limba

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri