Acestea sunt legumele si fructele pe care nu ar trebui sa le mai cureti niciodata!


Economiseste timp si adauga un plus nutritional si un plus de savoare. Iata ce trebuie sa stii!

 

"Mananca mai multe fructe si legume". Acesta este sfatul nutritional care duce la o sanatate mai buna si la mai putine kilograme. Dar chiar daca esti o impatimita a salatelor, spalatul, curatatul si preparatul produselor poate fi foarte dificil.
De aceea, trebuie sa stii ca poti economisi timp, renuntand la curatarea acestor fructe si legume.
1. Cartofi - Se pare cu 20% dintre nutrienti, precum vitaminele B si mineralele, se afla in coaja. Acolo se afla si toate fibrele. Spala-i bine si gateste-i cu coaja.
2. Vinetele - Coaja lor contine un fitonutrient numic nasunina, un antioxidant puternic care limiteaza distrugerea celulelor din cauza varstei sau bolii.
3. Cartofi dulci - Coaja este locul in care se gasesc cei mai multi dintre nutrientii lor. De asemenea, contine vitamina C, potasiu si betacaroten.
4. Castraveti - Coaja lor este plina de antioxidanti si fibre care previn constipatia si sprijini sanatatea sistemului digestiv.
5. Morcovi - Atat timp cat ii speli foarte bine, nu ai motive sa ii cureti. oti antioxidantii sunt concentrati in coaja sau chiar sub ea.
6. Mere - Multe persoane indeparteaza coaja pentru ca poate fi greu de digerat. Insa coaja este bogata in fibre, vitamina C, quercitina.
Sursa: womenshealthmag.com

"Mananca mai multe fructe si legume". Acesta este sfatul nutritional care duce la o sanatate mai buna si la mai putine kilograme. Dar chiar daca esti o impatimita a salatelor, spalatul, curatatul si preparatul produselor poate fi foarte dificil.

De aceea, trebuie sa stii ca poti economisi timp, renuntand la curatarea acestor fructe si legume. 

1. Cartofi - Se pare cu 20% dintre nutrienti, precum vitaminele B si mineralele, se afla in coaja. Acolo se afla si toate fibrele. Spala-i bine si gateste-i cu coaja.

2. Vinetele - Coaja lor contine un fitonutrient numic nasunina, un antioxidant puternic care limiteaza distrugerea celulelor din cauza varstei sau bolii.

3. Cartofi dulci - Coaja este locul in care se gasesc cei mai multi dintre nutrientii lor. De asemenea, contine vitamina C, potasiu si betacaroten.

4. Castraveti - Coaja lor este plina de antioxidanti si fibre care previn constipatia si sprijini sanatatea sistemului digestiv.

5. Morcovi - Atat timp cat ii speli foarte bine, nu ai motive sa ii cureti. oti antioxidantii sunt concentrati in coaja sau chiar sub ea.

6. Mere
- Multe persoane indeparteaza coaja pentru ca poate fi greu de digerat. Insa coaja este bogata in fibre, vitamina C, quercitina.

Sursa: womenshealthmag.com

 


Clipul zilei pe KANALD.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Divertisment

Marea Finala "Puterea Dragostei" va fi difuzata pe 26 iulie, la Kanal D. Afla cine va prezenta noul sezon al reality-show-ului matrimonial!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri