Acestea sunt greselile din dieta care iti incetinesc metabolismul!


Acestea sunt greselile din dieta care iti incetinesc metabolismul!

Trebuie sa stii ca metabolismul tau incetineste cu trecerea timpului.

 

Exista insa cateva strategii eficiente pe care le poti pune in practica pentru a nu te ingrasa. Iata care sunt greselile pe care le faci in dieta si care iti incetinesc metabolismul.
1. Nu mananci suficient- Corpul tau are nevoie de 1200 de calorii pentru functiile de baza. Daca mananci mai putin de atat, metabolismul tau incepe sa puna frana si sa iti arda tesutul muscular pentru energie. Mananca la fiecare trei sau patru ore.
2. Eviti cafeina- Aceasta este un stimulent al sistemului nervos central, asa ca o cana de cafea iti poate creste metabolismul cu pana la 8%. O cana de ceai verde iti creste metabolismul cu pana la 12%.
3. Mananci carbohidrati albi- Trebuie sa-ti cresti aportul de fibre trecand la paine integrala, paste integrale, fructe si legume. Iti poti creste metabolismul cu pana la 30%.
4.
Apa ta este la temperatura camerei- Oamenii de stiinta germani au descoperit ca 6 cani de apa rece pe zi pot creste rata metabolismului cu pana la 50 de calorii pierdute zilnic.
5. Iti lipsesc proteinele din dieta- Corpul tau are nevoie de ele pentru sistemul muscular. Consumul lor iti creste arderile calorice cu pana la 35%.
6. Nu mananci indeajuns de mult fier- Consuma mai mult peste, carne slaba, fasole, cereale si spanac.
7. Iti lipseste vitamina D- Aceasta este esentiala pentru metabolismul tesutului muscular. O gasesti in somon, ton, creveti, tofu si oua.
8. Bei prea mult alcool- Sari peste al doilea cocktail. Atunci cand bei alcool, arzi mai putina grasime si mai incet ca de obicei.
Sursa: prevention.com

Exista insa cateva strategii eficiente pe care le poti pune in practica pentru a nu te ingrasa. Iata care sunt greselile pe care le faci in dieta si care iti incetinesc metabolismul.

1. Nu mananci suficient- Corpul tau are nevoie de 1200 de calorii pentru functiile de baza. Daca mananci mai putin de atat, metabolismul tau incepe sa puna frana si sa iti arda tesutul muscular pentru energie. Mananca la fiecare trei sau patru ore.

2. Eviti cafeina
- Aceasta este un stimulent al sistemului nervos central, asa ca o cana de cafea iti poate creste metabolismul cu pana la 8%. O cana de ceai verde iti creste metabolismul cu pana la 12%.

3. Mananci carbohidrati albi- Trebuie sa-ti cresti aportul de fibre trecand la paine integrala, paste integrale, fructe si legume. Iti poti creste metabolismul cu pana la 30%.

4. Apa ta este la temperatura camerei- Oamenii de stiinta germani au descoperit ca 6 cani de apa rece pe zi pot creste rata metabolismului cu pana la 50 de calorii pierdute zilnic.

5. Iti lipsesc proteinele din dieta- Corpul tau are nevoie de ele pentru sistemul muscular. Consumul lor iti creste arderile calorice cu pana la 35%.

6. Nu mananci indeajuns de mult fier
- Consuma mai mult peste, carne slaba, fasole, cereale si spanac.

7. Iti lipseste vitamina D
- Aceasta este esentiala pentru metabolismul tesutului muscular. O gasesti in somon, ton, creveti, tofu si oua.

8. Bei prea mult alcool- Sari peste al doilea cocktail. Atunci cand bei alcool, arzi mai putina grasime si mai incet ca de obicei.

Sursa: prevention.com

 


Abonează-te pe

Citește și:

Horoscop Martie. Zodiile care își cunosc sufletul pereche!

De câte ori pe noapte face SEX Brigitte Pastramă! ”Este obsedat. Nu toată lumea e ca noi”

Oana Radu de la Bravo, ai stil!, probleme de sănătate din cauza dietelor!

Primăvara aceasta alege accesorii Zevo - geanta care îți va anima orice ținută

COD DEONTOLOGIC

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Divertisment

Atingeri "interzise" între Jador și Roxana Ghiță la Survivor România! Cântărețul a pus mâna...unde nu trebuia

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri