Acestea sunt greselile din dieta care iti incetinesc metabolismul!


Trebuie sa stii ca metabolismul tau incetineste cu trecerea timpului.

 

Exista insa cateva strategii eficiente pe care le poti pune in practica pentru a nu te ingrasa. Iata care sunt greselile pe care le faci in dieta si care iti incetinesc metabolismul.
1. Nu mananci suficient - Corpul tau are nevoie de 1200 de calorii pentru functiile de baza. Daca mananci mai putin de atat, metabolismul tau incepe sa puna frana si sa iti arda tesutul muscular pentru energie. Mananca la fiecare trei sau patru ore.
2. Eviti cafeina - Aceasta este un stimulent al sistemului nervos central, asa ca o cana de cafea iti poate creste metabolismul cu pana la 8%. O cana de ceai verde iti creste metabolismul cu pana la 12%.
3. Mananci carbohidrati albi - Trebuie sa-ti cresti aportul de fibre trecand la paine integrala, paste integrale, fructe si legume. Iti poti creste metabolismul cu pana la 30%.
4. Apa ta este la temperatura camerei - Oamenii de stiinta germani au descoperit ca 6 cani de apa rece pe zi pot creste rata metabolismului cu pana la 50 de calorii pierdute zilnic.
5. Iti lipsesc proteinele din dieta - Corpul tau are nevoie de ele pentru sistemul muscular. Consumul lor iti creste arderile calorice cu pana la 35%.
6. Nu mananci indeajuns de mult fier - Consuma mai mult peste, carne slaba, fasole, cereale si spanac.
7. Iti lipseste vitamina D - Aceasta este esentiala pentru metabolismul tesutului muscular. O gasesti in somon, ton, creveti, tofu si oua.
8. Bei prea mult alcool - Sari peste al doilea cocktail. Atunci cand bei alcool, arzi mai putina grasime si mai incet ca de obicei.
Sursa: prevention.com

Exista insa cateva strategii eficiente pe care le poti pune in practica pentru a nu te ingrasa. Iata care sunt greselile pe care le faci in dieta si care iti incetinesc metabolismul.

1. Nu mananci suficient - Corpul tau are nevoie de 1200 de calorii pentru functiile de baza. Daca mananci mai putin de atat, metabolismul tau incepe sa puna frana si sa iti arda tesutul muscular pentru energie. Mananca la fiecare trei sau patru ore.

2. Eviti cafeina
- Aceasta este un stimulent al sistemului nervos central, asa ca o cana de cafea iti poate creste metabolismul cu pana la 8%. O cana de ceai verde iti creste metabolismul cu pana la 12%.

3. Mananci carbohidrati albi - Trebuie sa-ti cresti aportul de fibre trecand la paine integrala, paste integrale, fructe si legume. Iti poti creste metabolismul cu pana la 30%.

4. Apa ta este la temperatura camerei - Oamenii de stiinta germani au descoperit ca 6 cani de apa rece pe zi pot creste rata metabolismului cu pana la 50 de calorii pierdute zilnic.

5. Iti lipsesc proteinele din dieta - Corpul tau are nevoie de ele pentru sistemul muscular. Consumul lor iti creste arderile calorice cu pana la 35%.

6. Nu mananci indeajuns de mult fier
- Consuma mai mult peste, carne slaba, fasole, cereale si spanac.

7. Iti lipseste vitamina D
- Aceasta este esentiala pentru metabolismul tesutului muscular. O gasesti in somon, ton, creveti, tofu si oua.

8. Bei prea mult alcool - Sari peste al doilea cocktail. Atunci cand bei alcool, arzi mai putina grasime si mai incet ca de obicei.

Sursa: prevention.com

 


Citește și:

Cum arată acum cea mai urâtă femeie din lume! Are 1 milion de urmăritori pe Facebook

Horoscop zilnic duminică, 25 octombrie 2020. Află ce zodie are o propune în căsătorie sau apariția unui bebeluș în familie!

Sfatul zilei de astăzi, duminică 25 octombrie. Gemenii se îndrăgostesc

Are cancer! Celebrul actor a transmis un mesaj disperat, chiar înainte de operație

Andreea Tonciu și Roxana Nemeș de la „Bravo, ai stil! Celebrities” au luat foc! "Te-ai cuplat cu unul și cu altul că să apari la televizor! Ești vedetă la altceva…"

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Cooking

Rețetă de dulceață de cireșe amare. Mod de preparare și ingrediente

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri