Acestea sunt cele mai mari minciuni despre micul dejun! Afla care este adevarul

Acestea sunt cele mai mari minciuni despre micul dejun! Afla care este adevarul
Acestea sunt cele mai mari minciuni despre micul dejun! Afla care este adevarul

Tot ceea ce stii despre "cea mai importanta masa a zilei" este absolut gresit.

 

Un studiu nou realizat de Universitatea Cornell sugereaza ca micul dejun ar putea sa nu fie masa vitala a zilei. Si nu este pentru prima oara cand expertii pun la indoiala beneficiile micului dejun. Iata care sunt miturile despre care vorbim:
1. Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei- Acest lucru este valabil daca micul dejun este singura masa sanatoasa a zilei.
2. Micul dejun te face mai inteligenta- A fost facuta o cercetare pe copiii de scoala primara care si-au luat micul dejun la scoala si s-a descoperit ca acestia au o situatie academica mai buna. Insa nu s-a facut niciun studiu in cazul adultilor.
3. Micul dejun iti alunga foamea. Daca nu il mananci, vei manca mai mult la pranz- Nu este neaparat adevarat.
Se pare ca persoanele care sar peste micul dejun mananca acelasi numar de calorii ca persoanele care mananca dimineata si consuma per total mai putine calorii in timpul zilei.
4. Poti slabi daca mananci micul dejun- Un studiu recent spune ca persoanele care sar peste micul dejun slabesc mai mult ca persoanale care il mananca.
5. Micul dejun iti da o stare de somnolenta- De fapt, micul dejun iti da mai multa energie.
6. Micul dejun iti accelereaza metabolismul, asa ca vei arde mai multe calorii de-a lungul zilei- De fapt, prima masa a zilei nu iti creste in mod semnificativ rata metabolica.
Sursa: cosmopolitan.co.uk

Un studiu nou realizat de Universitatea Cornell sugereaza ca micul dejun ar putea sa nu fie masa vitala a zilei. Si nu este pentru prima oara cand expertii pun la indoiala beneficiile micului dejun.

Iata care sunt miturile despre care vorbim:

1. Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei- Acest lucru este valabil daca micul dejun este singura masa sanatoasa a zilei.

2. Micul dejun te face mai inteligenta- A fost facuta o cercetare pe copiii de scoala primara care si-au luat micul dejun la scoala si s-a descoperit ca acestia au o situatie academica mai buna.
Insa nu s-a facut niciun studiu in cazul adultilor.

3. Micul dejun iti alunga foamea. Daca nu il mananci, vei manca mai mult la pranz- Nu este neaparat adevarat. Se pare ca persoanele care sar peste micul dejun mananca acelasi numar de calorii ca persoanele care mananca dimineata si consuma per total mai putine calorii in timpul zilei.

4. Poti slabi daca mananci micul dejun- Un studiu recent spune ca persoanele care sar peste micul dejun slabesc mai mult ca persoanale care il mananca.


5. Micul dejun iti da o stare de somnolenta- De fapt, micul dejun iti da mai multa energie. 

6. Micul dejun iti accelereaza metabolismul, asa ca vei arde mai multe calorii de-a lungul zilei- De fapt, prima masa a zilei nu iti creste in mod semnificativ rata metabolica. 

Sursa: cosmopolitan.co.uk

 



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Liviu Guță sare în ajutorul lui Sorin Copilul de Aur: „Doamne, în ce lume am ajuns să trăim?”

Meghan Markle ar fi cheltuit toată averea Prințului Harry. Cum încearcă ducele să-l convingă pe Regele Charles să le deschidă din nou ușa Familiei Regale

El este militarul în vârstă de 26 de ani găsit mort în pădurea Babadag. Fusese dat dispărut

VIDEO În timp ce secundele treceau, el a ales să acționeze. CINE ESTE POLIȚISTUL care a salvat adolescenta de 15 ani de la înec, după ce tânăra S-A ARUNCAT de pe podul din zona Catedralei Ostroveni: "A intervenit cu..."

Canicula va pune din nou stăpânire pe România: se vor înregistra temperaturi de până la 39 de grade Celsius! Iată cum va fi vremea la începutul lunii august și cât va dura valul de căldură

Horoscop pentru ziua de joi, 30 iulie 2026: O zodie vrea să își renegocieze salariul și are șanse mari să primească bani în plus

Probleme cu stomacul? Digestia dificilă...


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro