Acestea sunt alimentele toamnei! Include-le neaparat in dieta!


Acestea sunt alimentele toamnei! Include-le neaparat in dieta!

Mancarea sanatoasa nu ar trebui sa fie un lux si nici o problema complicata. De fapt, alimentele sanatoase ar trebui introduse zilnic in mesele noastre in moduri cat mai creative.

 

Bananele
In timp ce acest fruct tropical este un favorit american, bananele sunt de fapt clasificate ca plante medicinale. Sunt o sursa bogata de potasiu, sporind capacitatea efectiva a organismului de a absorbi calciul probiotic si crescand dopamina, noradrenalina si serotonina- substante chimice ale creierului care contracareaza depresia.
Mandarinele
O mandarina are mai multi antioxidanti decat o portocala, iar acest fruct puternic, dar mic, este plin de fibre solubile si insolubile, care joaca un rol important in reducerea riscului de imbolnavire si reprezinta de
asemenea un punct de sprijin in managementul greutatii.
Cartofii dulci
Chiar daca acestia au zahar intr-o cantitate mai mare fata de cartofii albi, sunt un pachet portocaliu plin de nutrienti. Un cartof dulce mare contine o doza foarte mare de vitamina A, esentiala pentru vedere si pentru sanatatea aparatului reproductiv. Cartofii dulci contin de asemenea vitamina B, fibre, potasiu si un antioxidant numit glutation, care poate spori imunitatea si sprijina metabolismul.
Citeste mai multe aici.

Bananele

In timp ce acest fruct tropical este un favorit american, bananele sunt de fapt clasificate ca plante medicinale. Sunt o sursa bogata de potasiu, sporind capacitatea efectiva a organismului de a absorbi calciul probiotic si crescand dopamina, noradrenalina si serotonina- substante chimice ale creierului care contracareaza depresia.

Mandarinele

O mandarina are mai multi antioxidanti decat o portocala, iar acest fruct puternic, dar mic, este plin de fibre solubile si insolubile, care joaca un rol important in reducerea riscului de imbolnavire si reprezinta de asemenea un punct

de sprijin in managementul greutatii.

Cartofii dulci

Chiar daca acestia au zahar intr-o cantitate mai mare fata de cartofii albi, sunt un pachet portocaliu plin de nutrienti. Un cartof dulce mare contine o doza foarte mare de vitamina A, esentiala pentru vedere si pentru sanatatea aparatului reproductiv. Cartofii dulci contin de asemenea vitamina B, fibre, potasiu si un antioxidant numit glutation, care poate spori imunitatea si sprijina metabolismul.


Citeste mai multe aici.

 


Abonează-te pe

Citește și:

Ion Șmecherul s-a stins din viață foarte tânăr! Câți ani avea, de fapt, protejatul familiei Sterp

Monica Gabor și Mr. Pink au pus iar ”paie pe foc”! Cum i-au surprins paparazzi

Tușești sau ai gâtul iritat? Sfaturi esenţiale pentru a trece cu bine peste iarnă

DESCOPERĂ: 5 tipuri de paltoane pentru femei și cum să le porți corect

DESCOPERĂ: Cine este CĂTĂLIN SCĂRLĂTESCU. Biografie: data nașterii, vârstă, copilărie, de ce nu s-a însurat

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Fashion

Prognoza modei cu Irisha. Soare sau tunete și fulgere pentru ținutele purtate de Andreea Bălan, Cristina Ich, Feli, Iuliana Luciu, Nicole Cherry, Halsey și Monica Bellucci

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri