Acestea sunt alimentele sanatoase pe care probabil le mananci in exces!


O cantitate prea mare dintr-un lucru bun poate avea o efect serios asupra taliei si sanatatii tale.

 

Toti nutritionistii sustin beneficiile alimentele sanatoase, insa cateodata oamenii exagereaza cu ele. Iata care sunt cele pe care probabil si tu le consumi prea mult.
1. Avocado - Este excelent pentru inima, par, piele, digestie, insa unul singur contine 322 de calorii si 29 de grame de grasime. Foloseste la o singura masa o treime dintr-un avocado mediu.
2. Cocos - Functioneaza perfect presarat pe fulgii de ovaz sau in forma de ulei atunci cand prajesti ceva. Este plin de nutrienti, potasiu si fier, insa iti face rau in cantitati mari. Doua linguri de cocos, in orice forma, sunt suficiente intr-o zi.
3. Seminte de chia - Sunt pline de acizi grasi omega-3, fibre, antioxidanti si proteine. Foloseste doar o lingura pe zi in iaurt, smoothie sau in salata. Prea multe ar putea sa-ti provoace probleme de sanatate.
4. Banane - Sunt pline de potasiu, insa ai grija cate mananci. Sunt greu de digerat si poti chiar face o toxicitate cu potasiu.
5. Qunioa - Este plina de fibre si proteine. O jumatate de cana are 110 calorii. De multe ori, persoanele nu sunt atente la portii si consuma mult mai mult.
6. Smoothie-uri - Sunt calorii lichide pe care nu le poti controla. Cel mai bine este sa combini urmatoare ingrediente: o parte gheata, o parte lapte, un fruct, o grasime si un bonus, precum menta, scortisoara sau extract de vanilie.
Sursa: womenshealthmag.com

Toti nutritionistii sustin beneficiile alimentele sanatoase, insa cateodata oamenii exagereaza cu ele. Iata care sunt cele pe care probabil si tu le consumi prea mult.

1. Avocado - Este excelent pentru inima, par, piele, digestie, insa unul singur contine 322 de calorii si 29 de grame de grasime. Foloseste la o singura masa o treime dintr-un avocado mediu. 

2. Cocos - Functioneaza perfect presarat pe fulgii de ovaz sau in forma de ulei atunci cand prajesti ceva. Este plin de nutrienti, potasiu si fier, insa iti face rau in cantitati mari. Doua linguri de cocos, in orice forma, sunt suficiente intr-o zi.

3. Seminte de chia - Sunt pline de acizi grasi omega-3, fibre, antioxidanti si proteine. Foloseste doar o lingura pe zi in iaurt, smoothie sau in salata. Prea multe ar putea sa-ti provoace probleme de sanatate.

4. Banane - Sunt pline de potasiu, insa ai grija cate mananci. Sunt greu de digerat si poti chiar face o toxicitate cu potasiu. 

5. Qunioa - Este plina de fibre si proteine. O jumatate de cana are 110 calorii. De multe ori, persoanele nu sunt atente la portii si consuma mult mai mult.

6. Smoothie-uri - Sunt calorii lichide pe care nu le poti controla. Cel mai bine este sa combini urmatoare ingrediente: o parte gheata, o parte lapte, un fruct, o grasime si un bonus, precum menta, scortisoara sau extract de vanilie.

Sursa: womenshealthmag.com

 


Clipul zilei pe KANALD.RO:

DISTRIBUIE
acest articol


Vedete

Delia, primele declarații despre SARCINĂ! Vedeta a făcut anunțul așteptat de toți

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri