Acestea sunt alimentele pe care trebuie sa le mananci in fiecare zi pentru a fi mai sanatoasa!


Acestea sunt alimentele pe care trebuie sa le mananci in fiecare zi pentru a fi mai sanatoasa!

Ai putea crede ca este plictisitor, insa o dieta echilibrata care include aceste alimente te-ar putea ajuta foarte mult.

 

1. Nuci crude- Iti recomandam sa incluzi migdalele, fisticul, nucile, alunele de padure, arahidele si nucile pecan crude in alimentatie. Au beneficii pentru silueta, inima si colesterol.
2. Fructe de padure- Contin antioxidanti care ajuta corpul sa lupte cu radicalii liberi. In plus, contin fibre si apa, asa ca te ajuta sa slabesti mai repede.
3. Lapte de migdale- Este sarac in calorii si contine multi nutrienti, precum vitamina E, magneziu, grasimi monosaturate, mangan, calciu, cupru si riboflavina.
4. Legume cu frunze verzi- Kale, spanac, broccoli, optiunile sunt nenumarate. Acestea sunt pline de fibre, vitamine si minerale, care lupta cu bolile de inima, diabetul si cancerul.
5. Ceaiul matcha- Este un tip specific de ceai verde care lupta cu mai multe boli.
6. Scortisoara- Scade nivelul de zahar din sange, riscul de boli cardiovasculare si apetitul.
7. Superalimente- In, maca, chia, camu-camu, toate sunt extrem de sanatoase si te ajuta sa traiesti mai mult.
8. Seminte de in- Contini acizi grasi omega-3 care sunt esentiali pentru sanatatea ta.
9.
Apa- Este foarte importanta pentru sanatatea ta, te energizeaza si te ajuta sa mananci mai putin.
Sursa: thefashionspot.com

1. Nuci crude- Iti recomandam sa incluzi migdalele, fisticul, nucile, alunele de padure, arahidele si nucile pecan crude in alimentatie. Au beneficii pentru silueta, inima si colesterol.

2. Fructe de padure- Contin antioxidanti care ajuta corpul sa lupte cu radicalii liberi.

In plus, contin fibre si apa, asa ca te ajuta sa slabesti mai repede.

3. Lapte de migdale- Este sarac in calorii si contine multi nutrienti, precum vitamina E, magneziu, grasimi monosaturate, mangan, calciu, cupru si riboflavina. 

4. Legume cu frunze verzi- Kale, spanac, broccoli, optiunile sunt nenumarate. Acestea sunt pline de fibre, vitamine si minerale, care lupta cu bolile de inima, diabetul si cancerul.

5. Ceaiul matcha- Este un tip specific de ceai verde care lupta cu mai multe boli. 

6. Scortisoara- Scade nivelul de zahar din sange, riscul de boli cardiovasculare si apetitul. 

7. Superalimente- In, maca, chia, camu-camu, toate sunt extrem de sanatoase si te ajuta sa traiesti mai mult.

8. Seminte de in- Contini acizi grasi omega-3 care sunt esentiali pentru sanatatea ta.

9. Apa- Este foarte importanta pentru sanatatea ta, te energizeaza si te ajuta sa mananci mai putin.

Sursa: thefashionspot.com

 


Abonează-te pe

Citește și:

Cine a inventat Google. „Povestea este practic un argument în favoarea cercetării pure. Nu am început să lucrăm gândindu-ne la un motor de căutare”

Bănel Nicoliță suferă ca un câine! Ce a pățit după ce și-a abandonat familia

Cine a inventat pastele. „Dacă le combinăm la o masă și cu ce trebuie, pastele devin un aliment chiar sănătos”

Cine a inventat papanașii. „A salvat generații întregi de gospodine de la coacerea miezului problematic”

Cine este Simona Gherghe. „Chinul copilăriei mele a durat vreo trei ani”

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Vedete
“Felicităăăări!!! Casă de piatră!!!” Ramona Olaru a fost cerută în căsătorie de Cătălin Cazacu
Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri