Acestea sunt alimentele care topesc grasimea abdominala! Iata cum sa le consumi!


Daca ai probleme cu greutatea, alege aceste alimente care te vor ajuta sa scapi de kilogramele in plus.

 

Alimentele benefice pentru tine sunt pline de acizi grasi monosaturati care te protejeaza de blile cronice si te ajuta sa scapi de greutatea nedorita. Exista cinci tipuri de asfel de alimente: uleiuri, nuci si seminte, avocado, masline si coocolata.
Daca mananci cate o portie din aceste alimente la fiecare masa iti reduci acumularea de grasime nesanatoasa in zona abdomenului.
1. Uleiuri: ulei de canepa, ulei de in, ulei de masline, ulei de alune, sos pesto, ulei de susan, ulei de nuci. O portie = 1 lingura
2. Nuci si seminte: migale, unt de migddale, nuci braziliene, unt de caju, unt de arahide, caju uscat, alune uscate, seminte de floarea soarelui coapte, alune de padure, nuci macadamia, nuci pecan, seminte de pin, fistic, seminte de dovleac, unt de seminte de floarea soarelui, tahini, nuci. O portie = 2 linguri
3. Avocado - Taie-l si mananca-l impreuna cu salata. Sau il poti pasa cu suc de lime, sare si piper si il poti servi cu chipsuri. O portie inseamna un sfert de cana.
4. Masline: masline negre, masline verzi sau amestecuri de masline. Consuma-le ca aperitiv sau peste pizza, salat si paste. O portie = 10 masline mari.
5. Ciocolata: fulgi de ciocolata neagra sau semi-indulcita, bucati de ciocolata neagra. O portie inseamna 40 de grame.
Sursa: prevention.com

Alimentele benefice pentru tine sunt pline de acizi grasi monosaturati care te protejeaza de blile cronice si te ajuta sa scapi de greutatea nedorita. Exista cinci tipuri de asfel de alimente: uleiuri, nuci si seminte, avocado, masline si coocolata.

Daca mananci cate o portie din aceste alimente la fiecare masa iti reduci acumularea de grasime nesanatoasa in zona abdomenului. 

1. Uleiuri: ulei de canepa, ulei de in, ulei de masline, ulei de alune, sos pesto, ulei de susan, ulei de nuci. O portie = 1 lingura

2. Nuci si seminte: migale, unt de migddale, nuci braziliene, unt de caju, unt de arahide, caju uscat, alune uscate, seminte de floarea soarelui coapte, alune de padure, nuci macadamia, nuci pecan, seminte de pin, fistic, seminte de dovleac, unt de seminte de floarea soarelui, tahini, nuci. O portie = 2 linguri

3. Avocado - Taie-l si mananca-l impreuna cu salata. Sau il poti pasa cu suc de lime, sare si piper si il poti servi cu chipsuri. O portie inseamna un sfert de cana.

4. Masline: masline negre, masline verzi sau amestecuri de masline. Consuma-le ca aperitiv sau peste pizza, salat si paste. O portie = 10 masline mari.

5. Ciocolata: fulgi de ciocolata neagra sau semi-indulcita, bucati de ciocolata neagra. O portie inseamna 40 de grame.

Sursa: prevention.com

 


Citește și:

Horoscop zilnic duminică, 25 octombrie 2020. Află ce zodie are o propune în căsătorie sau apariția unui bebeluș în familie!

Sfatul zilei de astăzi, duminică 25 octombrie. Gemenii se îndrăgostesc

Are cancer! Celebrul actor a transmis un mesaj disperat, chiar înainte de operație

Andreea Tonciu și Roxana Nemeș de la „Bravo, ai stil! Celebrities” au luat foc! "Te-ai cuplat cu unul și cu altul că să apari la televizor! Ești vedetă la altceva…"

Cum faci cei mai buni gogoșari în oțet pentru iarnă

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Divertisment

Cum arată acum cea mai urâtă femeie din lume! Are 1 milion de urmăritori pe Facebook

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri