Acestea sunt alimentele care iti micsoreaza colesterolul si iti protejeaza inima! Consuma-le cat mai des!

Acestea sunt alimentele care iti micsoreaza colesterolul si iti protejeaza inima! Consuma-le cat mai des!
Acestea sunt alimentele care iti micsoreaza colesterolul si iti protejeaza inima! Consuma-le cat mai des!

Desi doctorilor le place sa arunce cu statine si alte medicamente in oamenii cu colesterolul marit, o imbunatatire a dietei este cu mult mai sigura si mai eficienta pe termen lung pentru aceasta problema.

 

Iata care sunt cele trei alimente dovedite ca micsoreaza colesterolul si protejeaza inima:
Avocado- este plin cu acid oleic, o grasime mononesaturata care, dupa cum a dovedit un studiu din Jurnalul de Cercetari asupra Lipidelor, poate inhiba sinteza colesterolului si lipidelor in celulele umane. In al doilea rand, este bogat si intr-o substanta vegetala numita beta-sitosterol, care suprima absorbtia de colesterol in intestin.
Terciul de ovaz- este plin de fibre solubile care, potrivit unui studiu cuprinzator de 19 ani publicat in Arhivele de Medicina Interna, poate micsora colesterolul si riscul de boala cardiaca coronariana. Mai mult, terciul deovaz colesterol ovaz este bogat intr-un fel specific de fibre solubile numit beta-glucan, care este deosebit de bun la blocarea capacitatii corpurilor noastre de a absorbi colesterolul.
Nucile- Un studiu recenzie publicat in Jurnalul de Nutritie in aprilie 2014 a aratat de exemplu ca aceste nuci cu coaja tare ar putea „micsora colesterolul
alcatuit din lipoproteine de o densitate scazuta/LDL (cu cca 9-16%) si presiunea sanguina (presiunea sanguina diastolica cu cca. 2-3 mm Hg), factori de risc majori pentru [boala cardiovasculara].
Sursa: viataverdeviu.ro

Iata care sunt cele trei alimente dovedite ca micsoreaza colesterolul si protejeaza inima:

Avocado- este plin cu acid oleic, o grasime mononesaturata care, dupa cum a dovedit un studiu din Jurnalul de Cercetari asupra Lipidelor, poate inhiba sinteza colesterolului si lipidelor in celulele umane.

In al doilea rand, este bogat si intr-o substanta vegetala numita beta-sitosterol, care suprima absorbtia de colesterol in intestin.

Terciul de ovaz- este plin de fibre solubile care, potrivit unui studiu cuprinzator de 19 ani publicat in Arhivele de Medicina Interna, poate micsora colesterolul si riscul de boala cardiaca coronariana. Mai mult, terciul deovaz colesterol ovaz este bogat intr-un fel specific de fibre solubile numit beta-glucan, care este deosebit de bun la blocarea capacitatii corpurilor noastre de a absorbi colesterolul.


Nucile- Un studiu recenzie publicat in Jurnalul de Nutritie in aprilie 2014 a aratat de exemplu ca aceste nuci cu coaja tare ar putea „micsora colesterolul alcatuit din lipoproteine de o densitate scazuta/LDL (cu cca 9-16%) si presiunea sanguina (presiunea sanguina diastolica cu cca. 2-3 mm Hg), factori de risc majori pentru [boala cardiovasculara].

Sursa: viataverdeviu.ro

 



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Gabriela Cristea a trecut la demolarea casei din Italia. De ce a renunțat vedeta să o mai renoveze: “E mult mai sigur așa.”

Fiica lui Ilie Năstase a atras toate privirile la cea mai recentă apariție. Alessia s-a transformat într-o tânără superbă și și-a lansat propria afacere

EXCLUSIV | Un an fără Teodora Marcu. Imaginile care sfâșie sufletul de la mormântul tinerei ucise. Ce a făcut familia în locul în care timpul pare că s-a oprit

APAR INFORMAȚII NEAȘTEPTATE despre băiatul polițistului din Piatra Neamț. CE OBIȘNUIA SĂ FACĂ și ce ar fi fost observat la el ÎN ZIUA TRAGEDIEI este de necrezut. Să fie oare acest DETALIU DIN SPATELE GESTULUI

Valentin Sanfira și-a deschis sufletul în fața fanilor. Artistul a transmis un mesaj emoționant: „Sufletul omului trece prin multe...”

AVERTISMENT de la ANM! Vine codul GALBEN în România... Vezi mai mult

De ce slăbitul devine tot mai dificil după 35 de ani


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro