Acestea sunt alimentele care calmeaza atacurile de panica si starile de anxietate!


In perioadele de stres intens ai tendinta sa acumulezi kilograme in plus sau sa slabesti exagerat.

 

Exista insa cateva alimente care iti calmeaza stresul. Daca simti ca faci atacuri de panica zilnic si nu poti sa te calmezi, consuma mai multe fructe si legume proaspete care sunt pline de vitamine, fibre si fitochimicale de care ai nevoie.
Iaurt grecesc - Este o sursa buna de probiotice si calciu. Contine potasiu, care iti imbunatateste starea de spirit. Comibina-l cu fructe de padure.
Carbohidrati din cereale integrale - Acestea iti ridica nivelul de serotonina. In acest fel, eviti atacurile de panica, anxietatea si depresia. In plus, contin folati, relationati cu fericirea.
Oua - Pot reduce stresul si preveni panica. Sunt bogate in vitaminele D si B12, ambele fiind excelente pentru imbunatatirea starii de spirit.
Ceai verde - Iti ofera portia de cafeina de care ai nevoie, actionand ca un anti-inflamator pentru a reduce tensiunea si stresul.
Omega - Somon, nuci, seminte de in. Acesti acizi grasi iti ajuta pielea, te hidrateaza si mentin functiile organismului la nivel ridicat.
Vitamina E - Migdalele, avocado si spanacul sunt cele mai bune alegeri atunci cand esti stresata. Iti calmeaza imediat tensiunile din corp.
Sursa: TotalBeauty.com

Exista insa cateva alimente care iti calmeaza stresul. Daca simti ca faci atacuri de panica zilnic si nu poti sa te calmezi, consuma mai multe fructe si legume proaspete care sunt pline de vitamine, fibre si fitochimicale de care ai nevoie.

Iaurt grecesc - Este o sursa buna de probiotice si calciu. Contine potasiu, care iti imbunatateste starea de spirit. Comibina-l cu fructe de padure.

Carbohidrati din cereale integrale - Acestea iti ridica nivelul de serotonina. In acest fel, eviti atacurile de panica, anxietatea si depresia. In plus, contin folati, relationati cu fericirea.

Oua - Pot reduce stresul si preveni panica. Sunt bogate in vitaminele D si B12, ambele fiind excelente pentru imbunatatirea starii de spirit.

Ceai verde - Iti ofera portia de cafeina de care ai nevoie, actionand ca un anti-inflamator pentru a reduce tensiunea si stresul.

Omega - Somon, nuci, seminte de in. Acesti acizi grasi iti ajuta pielea, te hidrateaza si mentin functiile organismului la nivel ridicat. 

Vitamina E - Migdalele, avocado si spanacul sunt cele mai bune alegeri atunci cand esti stresata. Iti calmeaza imediat tensiunile din corp. 

Sursa: TotalBeauty.com

 


Citește și:

Cea mai bună rețetă de chec. Ingrediente și ponturi

Bombă în showbiz! Două vedete din România se întâlnesc pe ascuns!

ANM a făcut anunțul neașteptat: Cod galben de ninsori și viscol.

Guvernul introduce noi restricții? Executivul poate opri traficul pe timpul nopții!

Moșii de Toamnă 2020: cea mai puternică rugăciune pe care trebuie să o rostești de Sâmbăta Morților

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Divertisment

Un nou cuplu în casa Puterea dragostei! Marinescu și Andreea s-au sărutat și și-au oficializat relația în camera roșie!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri