Aceste alimente iti taie pofta de dulce! Uite ce sa mananci ca sa nu exagerezi cu prajiturile de sarbatori!


Cea mai mare problema pe care o avem de Sarbatori e desigur cantitatea imensa de dulciuri. Cozonaci, ciocolata, placinte, rulouri, bomboane.

 

Avem la indemana o serie de alimente gustoase pe care le-ati adaugat sigur pe lista de cumparaturi in nenumarate randuri. Asadar, sa ne imprietenim cu:
Ovazul: e micul-dejun ideal pentru ca da repede senzatia de satietate si tine de foame. Ovazul are sase grame de proteine la suta de grame si e bogat in fosfor, potasiu, seleniu, magneziu si fier. Ne protezeaza sistemul cardiovascular: un studiu al American Journal of Lifestyle Medicine concluzioneaza ca reduce colesterolul si riscul de boli de inima.
Perele: contin pectina si ca si merele absorb foarte multa apa. Ajuta digestia, scad colesterolul si regleaza absorbtia zaharului. De asemenea, coaja perele contine antioxidanti.
Varza de Bruxelles: este bogata in fibre si ne tine satui citeva ore bune. Ajuta la detoxifierea organismului si este anti-cancerigena. La aburi, fiarta, rumenita usor – atentie, nu o preparati termin timp indelungat. Îsi va pierde valoarea nutritionala.
Portocalele: excelenta sursa de vitamina C, A, B-complex, potasiu si calciu. Ştiti stratul alb de sub coaja? Nu il decojiti, consumati-l. E bogat in pectina si vitamin C.
Sursa: Elacraciun.ro

Avem la indemana o serie de alimente gustoase pe care le-ati adaugat sigur pe lista de cumparaturi in nenumarate randuri. Asadar, sa ne imprietenim cu: 

Ovazul: e micul-dejun ideal pentru ca da repede senzatia de satietate si tine de foame. Ovazul are sase grame de proteine la suta de grame si e bogat in fosfor, potasiu, seleniu, magneziu si fier. Ne protezeaza sistemul cardiovascular: un studiu al American Journal of Lifestyle Medicine concluzioneaza ca reduce colesterolul si riscul de boli de inima. 

Perele: contin pectina si ca si merele absorb foarte multa apa. Ajuta digestia, scad colesterolul si regleaza absorbtia zaharului. De asemenea, coaja perele contine antioxidanti. 

Varza de Bruxelles: este bogata in fibre si ne tine satui citeva ore bune. Ajuta la detoxifierea organismului si este anti-cancerigena. La aburi, fiarta, rumenita usor – atentie, nu o preparati termin timp indelungat. Îsi va pierde valoarea nutritionala. 

Portocalele: excelenta sursa de vitamina C, A, B-complex, potasiu si calciu. Ştiti stratul alb de sub coaja? Nu il decojiti, consumati-l. E bogat in pectina si vitamin C.

Sursa: Elacraciun.ro

 


Clipul zilei pe KANALD.RO:

DISTRIBUIE
acest articol


Exatlon

Surpriză! Ce a spus mama lui Emanuel de la Survivor România despre relația războinicului cu Elena Ionescu! EXCLUSIV

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri