Acest tip de exercitiu fizic te poate imbolnavi! Uite ce trebuie sa faci ca sa te protejezi!


Te antrenezi pentru maraton? Te pregatesti pentru alergarea prelungita? Ia-ti cateva masuri de siguranta.

 

O noua cercetare realizata de Universitatea Bangor a descoperit ca exerciiile de lunga durata si de intenstitate moderata (peste 120 de minute) iti slabesc temporar sistemul imunitar.
Cu toate ca sportul te ajuta sa lupti mai bine cu bolile, se crede ca dupa 30 de minute de exercitii, organismul tau creste nivelul de hormoni ai stresului, fapt care slabeste sistemul imunitar.
Iata ce trebuie sa faci pentru a te proteja.
1. Antreneaza-te inteligent - Cercetarile arata ca sistemul tau imunitar este cel mai slabitin perioada de trei sau patru ori dupa sportul de lunga durata. Fii atenta in aceasta perioada de timp, evita oamenii bolnavi si strangerile de mana.
2. Inlocuieste unele exercitii - De exemplu, inlocuieste sesiunile lungi de sport cu sesiuni mai scurte si de intensitate mai mare.
3. Urmeaza regula de 5% - Nu iti creste durata exercitiilor cu mai mult de 5% pe saptamana.
4. Odihneste-te - Asigura-te ca intr-una din zilele saptamanii ii permiti corpului tau sa se recupereze complet.
Sursa: Shape.com

O noua cercetare realizata de Universitatea Bangor a descoperit ca exerciiile de lunga durata si de intenstitate moderata (peste 120 de minute) iti slabesc temporar sistemul imunitar. 

Cu toate ca sportul te ajuta sa lupti mai bine cu bolile, se crede ca dupa 30 de minute de exercitii, organismul tau creste nivelul de hormoni ai stresului, fapt care slabeste sistemul imunitar.

Iata ce trebuie sa faci pentru a te proteja. 

1. Antreneaza-te inteligent - Cercetarile arata ca sistemul tau imunitar este cel mai slabitin perioada de trei sau patru ori dupa sportul de lunga durata. Fii atenta in aceasta perioada de timp, evita oamenii bolnavi si strangerile de mana.

2. Inlocuieste unele exercitii - De exemplu, inlocuieste sesiunile lungi de sport cu sesiuni mai scurte si de intensitate mai mare.

3. Urmeaza regula de 5% - Nu iti creste durata exercitiilor cu mai mult de 5% pe saptamana.

4. Odihneste-te - Asigura-te ca intr-una din zilele saptamanii ii permiti corpului tau sa se recupereze complet.

Sursa: Shape.com

 


Clipul zilei pe KANALD.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Informatiile zilei

Focar de coronavirus în Dâmbovița! Peste o sută de persoane de la un centru de îngrijire au fost testate pozitiv

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri