Aceasta este dieta care lupta impotriva obezitatii! Uite ce trebuie sa mananci!


Aceasta este dieta care lupta impotriva obezitatii! Uite ce trebuie sa mananci!

Dieta ketogenica este o dieta ce combina un aport ridicat de grasimi, moderat de proteine si scazut in carbohidrati.

 

Aceste trei componente (grasimi, proteine, carbohidrati), in functie de combinatia in care se regasesc in dieta unui individ, definesc dieta acestuia.
Un exemplu negativ de dieta il regasim in America, o tara renumita pentru gradurile avansate de obezitate ce exista in populatie – aceasta asigura necesarul caloric 45-65% din carbohidrati – printre acestea putem aminti zaharul, fructe si legume bogate in amidon (care nu este nimic altceva decat un lant de molecule de glucoza, un zaharid), paine, paste fainoase, faina.
Termenul de ‘ketogenic’ semnifica faptul ca o dieta restrictioneaza aportul de carbohidrati suficient incat organismul intra in starea numita ‘ketoza’ (sau cetoza), o stare in care se ard grasimile si sunt transformate in corpi cetonici.
Acest lucru se intampla strict cand organismul are un aport scazut de carbohidrati, in restul timpului el preferand sa ii consume pe acestia, preferential, si sa lase depozitele de grasime intacte.
De precizat ca aceasta metoda de functionare este perfect naturala – noi ne facem vinovati de kilogramele in plus prin faptul ca ii dam organismului foarte multi carbohidrati (sub forma de gustari, dulciuri, s.a.), care desi au o valoare energetica destul de mare, aceasta se consuma intr-un timp relativ scurt. Grasimile, in mod normal, compenseaza acest lucru printr-o cale metabolica mai lunga ce asigura un nivel mai mic de energie, comparativ, insa pe un termen mai lung.
Citeste continuarea pe site-ul lui Andrei Laslau, www.andreilaslau.ro.

Aceste trei componente (grasimi, proteine, carbohidrati), in functie de combinatia in care se regasesc in dieta unui individ, definesc dieta acestuia.

Un exemplu negativ de dieta il regasim in America, o tara renumita pentru gradurile avansate de obezitate ce exista in populatie – aceasta asigura necesarul caloric 45-65% din carbohidrati – printre acestea putem aminti zaharul, fructe si legume bogate in amidon (care nu este nimic altceva decat un lant de molecule de glucoza, un zaharid), paine, paste fainoase, faina.



Termenul de ‘ketogenic’ semnifica faptul ca o dieta restrictioneaza aportul de carbohidrati suficient incat organismul intra in starea numita ‘ketoza’ (sau cetoza), o stare in care se ard grasimile si sunt transformate in corpi cetonici.

Acest lucru se intampla strict cand organismul are un aport scazut de carbohidrati, in restul timpului el preferand sa ii consume pe acestia, preferential, si sa lase depozitele de grasime intacte.

De precizat ca aceasta metoda de functionare este perfect naturala – noi ne facem vinovati de kilogramele in plus prin faptul ca ii dam organismului foarte multi carbohidrati (sub forma de gustari, dulciuri, s.a.), care desi au o valoare energetica destul de mare, aceasta se consuma intr-un timp relativ scurt. Grasimile, in mod normal, compenseaza acest lucru printr-o cale metabolica mai lunga ce asigura un nivel mai mic de energie, comparativ, insa pe un termen mai lung.

Citeste continuarea pe site-ul lui Andrei Laslau, www.andreilaslau.ro.

 


Abonează-te pe

Citește și:

DESCOPERĂ: Cu ce merge friptura de vită

Dezvăluiri BOMBĂ! Cine este de fapt iubitul lui Denise Rifai

Cum sa mananci mai sanatos daca nu iti place sa gatesti

Wanda Nara l-a iertat pe soțul său Mauro Icardi: „Îți mulțumesc, iubirea mea, pentru că ai continuat să crezi în această frumoasă familie”

CITEȘTE: Cele mai frumoase citate despre căsătorie

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Pentru tine

Micul dejun care regleaza glicemia: cum sa iti incepi sanatos ziua

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri