Aceasta este cea mai eficienta dieta din lume! Uite ce ai voie sa mananci!

Aceasta este cea mai eficienta dieta din lume! Uite ce ai voie sa mananci!
Aceasta este cea mai eficienta dieta din lume! Uite ce ai voie sa mananci!

Chiar daca luati deja medicamente pentru hipertensiune, pierderea in greutate poate ajuta prin a face tratamentul mai eficient.

 

Dieta DASH, bogata in legume, cereale integrale si produse lactate cu continuturi scazute de grasimi, a ocupat primul loc in topul general al celor mai bune diete din lume pentru al cincilea an consecutiv, depasind dieta Weight Watchers si dieta mediteraneana.
Dieta DASH, care determina o scadere a tensiunii arteriale fara administrarea de medicamente, a fost aleasa de un grup de experti in sanatate drept cea mai buna dieta pentru persoanele diagnosticate cu diabet si, totodata, cea mai buna solutie pentru o alimentatie sanatoasa.
Un aport caloric redus si exercitiile aerobice reprezinta combinatia cu cele mai mari beneficii.
Un studiu realizat de expertii de la Universitatea Oxfordshire a aratat ca simplul consum al unei cantitati mai mari de fructe si legume poate reduce semnificativ tensiunea arteriala. Participantii la acest experiment au fost incurajati sa manânce cel putin 5 portii de fructe si legume zilnic, iar dupa sase luni tensiunea arteriala a inregistrat descresteri similare celor raportate in cazul dietei Dash (Dietary Approaches to Stop Hypertension), dieta care urmareste o crestere a consumului de fructe si
legume (9-12 portii pe zi), o trecere de la produsele cu grasimi integrale la cele cu un continut redus de grasimi si o reducere pe ansamblu a aportului de grasimi saturate si de grasimi totale.
De asemenea, aportul crescut de vitamine, minerale si alti micronutrienti are rol de scadere pe termen lung a riscului de afectiuni cardiace.
Pe scurt, acest regim alimentar trebuie sa includa cât mai multe fructe si legume, seminte, nuci, cereale integrale, peste, condimente, lactate degresate si produse din soia, iar de cealalta parte a baricadei
se afla alimentele nerecomandate precum sarea in exces, carnea rosie, grasimea si dulciurile, care trebuie sa dispara din tabloul culinar al acestei diete.
Sursa: Csid.ro

Dieta DASH, bogata in legume, cereale integrale si produse lactate cu continuturi scazute de grasimi, a ocupat primul loc in topul general al celor mai bune diete din lume pentru al cincilea an consecutiv, depasind dieta Weight Watchers si dieta mediteraneana.



Dieta DASH, care determina o scadere a tensiunii arteriale fara administrarea de medicamente, a fost aleasa de un grup de experti in sanatate drept cea mai buna dieta pentru persoanele diagnosticate cu diabet si, totodata, cea mai buna solutie pentru o alimentatie sanatoasa.

Un aport caloric redus si exercitiile aerobice reprezinta combinatia cu cele mai mari beneficii.
Un studiu realizat de expertii de la Universitatea Oxfordshire a aratat ca simplul consum al unei cantitati mai mari de fructe si legume poate reduce semnificativ tensiunea arteriala.
Participantii la acest experiment au fost incurajati sa manânce cel putin 5 portii de fructe si legume zilnic, iar dupa sase luni tensiunea arteriala a inregistrat descresteri similare celor raportate in cazul dietei Dash (Dietary Approaches to Stop Hypertension), dieta care urmareste o crestere a consumului de fructe si legume (9-12 portii pe zi), o trecere de la produsele cu grasimi integrale la cele cu un continut redus de grasimi si o reducere pe ansamblu a aportului de grasimi saturate si de grasimi totale.


De asemenea, aportul crescut de vitamine, minerale si alti micronutrienti are rol de scadere pe termen lung a riscului de afectiuni cardiace.

Pe scurt, acest regim alimentar trebuie sa includa cât mai multe fructe si legume, seminte, nuci, cereale integrale, peste, condimente, lactate degresate si produse din soia, iar de cealalta parte a baricadei se afla alimentele nerecomandate precum sarea in exces, carnea rosie, grasimea si dulciurile, care trebuie sa dispara din tabloul culinar al acestei diete.


Sursa: Csid.ro

 

Citește și: Rezumat episodul 49 „Ai nimănui”, difuzat în 4 iunie 2026 la Kanal D: Azize este devastată de pierderea lui Devran- kanald.ro

Citește și: (P) Fibre și bacterii bune: care este diferența și cum le alegi corect pentru tranzitul intestinal  - stirilekanald.ro



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Horoscop 5 iunie 2026: O zodie își poate pierde locul de muncă astăzi

Fiica lui Ilie Năstase a atras toate privirile la cea mai recentă apariție. Alessia s-a transformat într-o tânără superbă și și-a lansat propria afacere

Scena sfâșietoare cu soția polițistului din Piatra Neamț, ucis de propriul fiu. S-a așezat pe jos, la căpătâiul lui, împietrită de durere

S-A AFLAT ACUM ADEVĂRUL DIN SPATELE crimei din Piatra Neamț... iar MOTIVUL REAL care l-ar fi împins pe tânărul de 22 de ani să își ucidă tatăl E IREAL. Familia polițistului și vecinii, complet uluiți

Valentin Sanfira și-a deschis sufletul în fața fanilor. Artistul a transmis un mesaj emoționant: „Sufletul omului trece prin multe...”

AVERTISMENT de la ANM! Vine codul GALBEN în România... Vezi mai mult

De ce slăbitul devine tot mai dificil după 35 de ani


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro