Aceasta bautura dulce iti creste de trei ori riscul de accident vascular cerebral!

Aceasta bautura dulce iti creste de trei ori riscul de accident vascular cerebral!

Exista o bautura care iti face mai mult rau decat ti-ai fi imaginat.

Băuturile dietetice, considerate odată o alternativă sigură la răcoritoarele îndulcite în vederea reducerii riscului de diabet şi de obezitate, ar putea creşte de fapt posibilitatea de a dezvolta demenţă şi accident vascular cerebral, potrivit unei noi cercetări, citată luni de Xinhua.

O singură băutură îndulcită artificial pe zi ar creşte de trei ori riscul de accident vascular cerebral şi demenţă în comparaţie cu un consum redus la mai puţin de o dată pe săptămână, potrivit cercetării publicate în jurnalul "Stroke" editat de Asociaţia Americană pentru Inimă.

În mod interesant, cercetătorii nu au observat o asociere între băuturile carbogazoase îndulcite şi aceste probleme de sănătate, acest lucru fiind pus pe seama faptului că subiecţii consumau cu preponderenţă sucuri dietetice, a explicat Pase.

Sursa



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Cel mai eficient suc pentru imunitate! Este o bomba cu vitamine!

Dani Piersic, fiul cel mic al lui Florin Piersic, apariție rară alături de soția sa. Cum arată Orsolya, femeia cu care s-a căsătorit în urmă cu doi ani

„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor

VIDEO Mărturia salvamarului care a fost ÎN MIJLOCUL INTERVENȚIEI de la Costinești. Detalii tulburătoare despre DRONA observată în mare lângă stabilopozi:"Poate să fie un pericol oricând. Este încărcată cu..."

VIDEO Un gest aparent romantic a stârnit indignare și a declanșat o anchetă penală pe Transfăgărășan

Valentin și Daniela, în lacrimi! Andreea Mantea face anunțul: „A sosit momentul...”. Aflați ce se întâmplă cu concurenții în gala din „Casa iubirii” de duminică, 9 august, de la 16:00 și 19:00, la Kanal D

Probleme cu stomacul? Digestia dificilă...


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro