6 motive pentru care coapsele tale arata rau idiferent de cat de mult lucrezi la sala! Uite ce greseli faci


Ai facut mai multe genuflexiuni si fandari ca niciodata insa chiar si asa coapsele tale nu sunt deloc tonifiate? Este posibil ca problema sa fie una genetica si celulele de grasime sa fie mai multe ca cele musculare. Insa chiar si asa, evita 6 greseli pe care multe dintre noi le fac si asa vei ajunge la niste forme sculptate, de invidiat.

1. Nu esti realista

Nu poti sa iti modelezi coapsele dupa numai cateva antrenamente. "Oamenii cred ca daca merg la sala doua saptamani li se vad toti muschii de pe picioare" spune antrenorul de fitness Sean De Wispelaere. "Daca mergeti de 3 ori pe saptamana la sala si lucrati aceasta parte, asteptati-va ca rezultatele sa vada in 4-6 saptamani" a mai adaugat el.

2. Dieta ta nu e chiar una benefica pentru coapsele tale

"Pentru ca intr-adevar corpul tau sa sufere schimbari vizibile trebuie sa incepi de la nutritie. Daca nu sunt proteine, legume, fructe si grasimile bune, atunci nu manca deloc! Proteinele sunt vitale: ele ajuta la formarea masei musculare, metabolismul este accelerat si astfel grasimile se ard mai usor" a spus antrenorul.

3. Nu faci suficient de mult cardio


Daca totusi te antrenezi de 3 ori pe saptamana si nu vezi nicio schimbare inseamna ca trebuie sa faci mai mult cardio. Nu ai timp sa stai mult la sala? Atunci mergi la spinning si astfel vei arde intre 420 si 780 de calorii pe ora. O alta alternativa ar fi urcatul scarilor. Si mersul in panta ajuta mult intrucat muschii lucreaza cu 25 % mai mult ca atunci cand faci o simpla plimbare.

4. Ignori ceilalti muschi ai piciorului


Cei mai multi dintre noi, in special atletii sau ciclistii au deja cvadricepsii extrem de bine dezvoltati. Dar pentru a obtine coapsele dorite nu uita de exercitii pentru coapsele interioare si fandarile care ajuta foarte mult. "Daca nu antrenezi egal toate grupele de muschi vei avea mari probleme cu genunchii.

5. Nu folosesti greutatile potrivite


Pentru ca muschii tai sa sufere transformari vizibile, trebuie sa ii testezi si sa ii "provoci". Daca esti totusi incepatoare este ok sa faci exercitii doar cu greutatea corpului tau. "Dar de indata ce dupa 12 repetari nu mai simti nicio durere inseamna ca e timpul sa adaugi mici greutati dupa care sa adaugi cate un kilogram in fiecare saptamana" a spus antrenoarea Lauren Boggi.

6. Faci exercitii gresite


Daca ai picioare foarte slabe evita sa alergi distante mari care ajuta mult la scaderea muschilor intrucat te va face sa arati si mai slaba. "In schimb te poti concentra pe urcarea scarilor cu greutati in maini sau spinning". Daca ai picioarele scurte exercitiile cu greutati prea mari te vor face sa arati si mai mica de inaltime. Este de recomandat ca in acest caz sa lucrezi numai cu greutatea corpului. Chiar si exercitiile cardio ajuta mult.


Clipul zilei pe KANALD.RO:

DISTRIBUIE
acest articol


Pentru tine

Cea mai puternică rugăciune de Înălțarea Domnului

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri