5 idei de meniu pentru deficit caloric. Sfaturi de urmat în timpul dietei


Dieta cu deficit caloric este cea care se adresează tuturor persoanelor care își doresc să slăbească. Însă știați care sunt sfaturile pe care ar trebui să le urmați?


In articol:

Aflați din rândurile următoare care sunt avantajele unei diete cu deficit caloric, dar și câteva idei de meniu pe care le puteți consuma, dacă urmați o astfel de dietă. În plus, descoperiți și anumite sfaturi pe care le puteți lua în considerare în acest tip de dietă.

 

Care sunt avantajele dietei cu deficit caloric

A fost dovedit faptul că dieta cu puține calorii poate schimba metabolismul, îmbunătăți sănătatea și totodată, poate prelungi durata vieții. Aspect demonstrat chiar de către oamenii de știință. Este una dintre cele mai potrivite diete, nu doar persoanelor obeze, ci chiar pentru toate persoanele.

Prin intermediul acestei diete, nivelul de insulină din sânge și temperatura corpului se vor micșora pe toată durata unei astfel de diete cu deficit caloric.

În plus, dieta cu puține calorii ajută la reducerea hormonilor tiroidieni și la degradarea acidului dezoxiribonucleic (ADN).

avantajele dietei cu deficit caloric

Citeste si: Cât timp fierbe năutul. Care este secretul pentru acestă leguminoasă?

 

Idei de meniu pentru deficit caloric

Salată verde cu paste, măsline, morcov, piept de pui și roșii

Tot ce trebuie să faceți este să amestecați, într-un bol de dimensiuni medii, aproximativ o mână de paste integrale, pe care le-ați fiert, alături de 2 morcovi tocați fâșii, câteva măsline, 2 roșii, o salată verde și o jumătate de piept de pui. Peste toate aceste ingrediente veți turna un dressing alcătuit din puțin ulei de măsline, lămâie și muștar. 

O farfurie de ciorbă de linte, 1-2 felii pâine și un iaurt

Ciorba de linte vă va oferi o senzație de sațietate timp de mai multe ore, fiind bogată în proteine. În doar o farfurie de 300 de grame de ciorbă de linte, aceasta va avea în jur de 250 de calorii, prin urmare, se recomandă să o consumați cu 1-2 felii de pâine integrală. Pentru a nu întâmpina probleme legate de digestie, se recomandă să consumați și un iaurt care conține puține grăsimi.

Friptură de pui sau curcan și salată de legume

Puteți să consumați cu încredere o friptură medie de pui sau curcan, alături de o felie de pâine integrală și o salată cu legume. Toate acestea nu vor depăși 400-500 de calorii, prin urmare, vă veți bucura de un prânz care vă va asigura nutrienții importanți pentru organism și energia de care aveți nevoie pentru restul zilei.

Salată de quinoa cu somon afumat

Quinoa este cea care este bogată în calciu și fosfor, nu îngrașă și este folosită sub formă de înlocuitor numai bun pentru orez. Prin urmare, pentru a pregăti o salată de quinoa cu somon afumat, tot ce trebuie să faceți este să amestecați o legătură de pătrunjel, câteva roșii cherry, o lingură ulei de măsline, o felie de somon afumat, un sfert de cană de quinoa, cu puțin suc de lămâie (după gust). Quinoa se va consuma sub formă fiartă.

Orez integral cu ciuperci și salată verde

Orezul integral în combinație cu ciupercile, poate reprezenta un meniu foarte hrănitor. Însă acest meniu poate să fie însoțit și de o salată verde sau de legume, pentru a vă bucura de un meniu cu adevărat bogat în toate cele necesare organismului.

idei de meniu pentru dieta cu deficit caloric

Citeste si: Cu ce se îndepărtează lipiciul de la etichete

 

Sfaturi de urmat în timpul dietei

  • Atunci când mănânci, lasă deoparte alte sarcini de care trebuie să te ocupi și nu îți distrage atenția cu televizorul sau cu telefonul. Încearcă să te concentrezi pe ceea ce faci pe moment, de exemplu, pe mâncat. Acest aspect te va ajuta foarte mult la digestie.
  • Încearcă să nu fii prea dură cu tine și să îți impui vreun ritm drastic. De exemplu, dacă ești o persoană care obișnuiește să consume dulciuri, îți poți permite ca ocazional să te bucuri de o bucățică de ciocolată, de prăjitură sau de un fruct, însă fără a face excese.
  • Atunci când vine vorba despre pâine, ar trebui să o alegi pe cea de secară sau hipoglucidică. Făina și biscuiții pe care îi consumi, ar trebui să fie doar integrali. Astfel, după ce le vei consuma pe acestea, senzația de sațietate va dura mai mult timp.
  • Consumă mai multe lichide, de preferat apă. Aceasta este cea care ajută  cu adevărat la hidratare și nu are nici calorii. Evită cât de mult poți băuturile carbogazoase și cele care conțin îndulcitori.

ce trebuie sa fac intr-o dieta

Citeste si: Cum să scapi de pofta de dulce. 5 sfaturi care dau rezultate garantate


Abonează-te pe

Citește și:

Astrolog Ana Maria Ticea: Horoscopul săptămânal 13 - 19 iunie 2022. O zodie primeşte o surpriză neaşteptată!

Detalii șocante! Ce au descoperit medicii pe corpul lui Alexandru Arșinel

Cum a slăbit Cătălin Crișan 30 de kilograme. Care este planul alimentar pentru aceasta dietă

Care garnitura perfectă pentru burgeri. "Când vrem să slăbim tăiem carbohidrații din dietă, doar că fără ei nu prea rezistăm."

Dieta cu BANANE. Slăbește 5 kg în 7 zile

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Vedete
Cine este sora Siminei Loica. Cele două s-au reîntâlnit, iar fotografia de familie a fost nelipsită
Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri