4 alimente care previn cancerul

4 alimente care previn cancerul

Iata o lista cu cele mai bune alimente care distrug cancerul si pe care ar fi bine sa le incluzi in alimentatia ta:

Turmericul

Il gasesti mai mult sub forma de pulbere si este recunoscut de secole pentru efectul sau protector. Datorita curcuminei din continutul sau, turmericul este unul dintre cele mai puternice alimente care impiedica dezvoltarea cancerului si a metastazelor. Peste 700 de studii care au fost facute pe turmeric au scos la iveala faptul ca acest aliment distruge cancerul si este un adevarat medicament pentru intregul organism.

Spirulina

Pentru ca spirulina contine o cantitate mare de pigment vegetal numit ficocianina, ea are rolul de a inhiba formarea cancerului. S-a demonstrat stiintific ca spirulina poate stopa evolutia celulelor canceroase, datorita acestui compus anticancerigen. De asemenea, chlorella este o alta alga cu un continut urias de clorofila care neutralizeaza toxinele din corp, dovedindu-se a avea un efect puternic anticancerigen.

Rozmarinul

S-a demonstrat ca multe plante din familia labiatelor au un efect puternic anticancerigen. Aici intra menta, cimbrul, oregano, maghiranul, busuiocul si rozmarinul. Datorita unor substante din continutul lor, toate aceste plante actioneaza asupra mai multor tumori, impiedica raspandirea lor si le provoaca moartea. Insa, rozmarinul are ceva in plus, dupa cum sustine medicul David Servan Schreiber in cartea sa "Anticancer". "Carnosolul, prezent in rozmarin, afecteaza si limiteaza  capacitatea celulelor canceroase de a invada tesuturile invecinate. In momentul in care de vine incapabil sa se raspandeasca, cancerul isi pierde caracterul virulent", explica specialistul.

De asemenea, cercetatorii de la Institutul American pentru studiul Cancerului au aratat ca extrasul de rozmarin ajuta substantele active ce compun chimioterapia sa penetreze celulele canceroase. S-a demonstrat ca acest extras scade rezistenta celulelor de cancer mamar in fata actiunii chimioterapiei.

Usturoiul

Contine alicina, unul dintre cei mai puternic antioxidanti.

Studiile realizate pana in prezent arata ca alicina are capacitatea de a impiedica dezvoltarea celulelor canceroase. De asemenea, consumul de usturoi crud si zdrobit reduce cu 44% riscul de cancer pulmonar, arata un studiu aparut in American Association for Cancer Research.

sursa: eva.ro



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Atentie mare! Legumele te pot imbolnavi la schimbarea de sezon!

Ce s-a întâmplat cu Kate Middleton, la ultimele apariții publice. Nu e întâmplător

Ultimele imagini cu saxofonistul Memiș Selciuc în viață! Ce a apucat să spună înainte să se prăbușească: „Cine știe când…”

CE S-A ÎNTÂMPLAT în momentul când Memiș Selciuc s-a prăbușit A ȘOCAT familia și apropiații saxofonistului. GESTUL care i-a revoltat pe cei care au văzut IMAGINILE: "Nu vă este rușine! Nu a apucat..."

VIDEO Plăcerile vinovate ale vedetelor: de la ciocolată la parfumuri scumpe sau investiții în imagine

Horoscop marți, 16 iunie 2026: Semnul zodiacal care își dorește să se afirme și face tot ce îi stă în putere să iasă în evidență

De ce slăbitul devine tot mai dificil după 35 de ani


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro