Uite cum poti scapa de dependenta de zahar! Urmeaza aceasta dieta de detoxifiere si te vei simti mai bine!


Dependenta de zahar este cat se poate de reala, chiar daca multe dintre noi refuza sa creada acest lucru.

 

Te simti obosita din minutul in care te trezesti. Bei o cana sau doua de cafea in plus in fiecare zi. Mergi la aparatul cu mancare mai des. Iti apar linii fine pe ten. Te simti balonata. Toate acestea sunt semne care iti spun ca ar trebui sa iei o pauza de zahar.
"Zaharul chiar poate da dependenta. Il mananci, apoi ai un sentiment de euforie. Apoi nu te simti deloc bine si cedezi. Mananci din ce in ce mai mult", spune medicul Brooke Alpert.
Daca iti suna cunoscut, trebuie sa stii ca exista o diea de detoxifiere si nu este chiar asa grea precum ti-ai imaginat. Poti scapa de dependenta in doar trei zile. Urmeaza planul de mai jos.
1. Ai grija sa fie momentul potrivit - Alege o fereastra cand ai un program usor. Incearca sa incepi in timpul saptamanii, atunci cand nu ai planuri pentru cina si te poti relaxa.
2. Renunta la ce trebuie - Timp de trei zile renunta la carbohidrati, precum faina si alte cereale, alcool si toate formele de zahar adaugat. Ar trebui sa renunti temporar si la fructe si lactate. Desi sunt sanatoase, le poti readuce in dieta de-abia in a patra zi. Sunt pline de zaharuri si iti va fi mai greu sa reusesti.
Poti manca surse integrale de proteine (oua, pui, carne rosie), multe legume si grasimi sanatoase (nuci si avocado).
3. Adauga alimente in dieta - Dupa trei zile, reintrodu treptat zaharurile sanatoase, incepand cu un mar si o portie de iaurt in fiecare zi. Apoi adauga mai multe fructe si incet si cerealele sanatoase, mai multe lactate, vin rosu si ciocolata neagra.
Sursa: shape.com

Te simti obosita din minutul in care te trezesti. Bei o cana sau doua de cafea in plus in fiecare zi. Mergi la aparatul cu mancare mai des. Iti apar linii fine pe ten. Te simti balonata. Toate acestea sunt semne care iti spun ca ar trebui sa iei o pauza de zahar.

"Zaharul chiar poate da dependenta. Il mananci, apoi ai un sentiment de euforie. Apoi nu te simti deloc bine si cedezi. Mananci din ce in ce mai mult", spune medicul Brooke Alpert. 

Daca iti suna cunoscut, trebuie sa stii ca exista o diea de detoxifiere si nu este chiar asa grea precum ti-ai imaginat. Poti scapa de dependenta in doar trei zile. Urmeaza planul de mai jos.

1. Ai grija sa fie momentul potrivit - Alege o fereastra cand ai un program usor. Incearca sa incepi in timpul saptamanii, atunci cand nu ai planuri pentru cina si te poti relaxa.

2. Renunta la ce trebuie - Timp de trei zile renunta la carbohidrati, precum faina si alte cereale, alcool si toate formele de zahar adaugat. Ar trebui sa renunti temporar si la fructe si lactate. Desi sunt sanatoase, le poti readuce in dieta de-abia in a patra zi. Sunt pline de zaharuri si iti va fi mai greu sa reusesti. 

Poti manca surse integrale de proteine (oua, pui, carne rosie), multe legume si grasimi sanatoase (nuci si avocado).

3. Adauga alimente in dieta
- Dupa trei zile, reintrodu treptat zaharurile sanatoase, incepand cu un mar si o portie de iaurt in fiecare zi. Apoi adauga mai multe fructe si incet si cerealele sanatoase, mai multe lactate, vin rosu si ciocolata neagra. 

Sursa: shape.com

 

DISTRIBUIE
acest articol


Lifestyle

Steve Hawkes a murit. Actorul american care l-a interpretat pe Tarzan avea 77 de ani

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri