Uite cum iti influenteaza consumul de cafea viata sexuala!

Uite cum iti influenteaza consumul de cafea viata sexuala!

Cercetatorii americani au descoperit ca un consum constant de cafea stimuleaza dorinta sexuala atat la femei, cat si la barbati.

Studiul efectuat la Universitatea South-West din SUA arata ca persoanele care au baut in mod constant 140 ml de cafea rece la pranz au observat imbunatatiri in ceea ce priveste libidoul.

In plus, in cazul barbatilor s-a observat si o imbunatatire a duratei actului sexual, care a crescut de la 5 minute la peste 10 minute.

Pe de alte parte, femeile care au luat parte la studiu au declarat ca au ajuns mai repede la orgasm dupa ce au consumat cafea, spre deosebire de perioadele in care nu aveau acest obicei.

Specialistii sustin ca pentru a obtine efectele dorite, femeile trebuie sa bea in jur de 100 ml de cafea pe zi, iar barbatii peste 150 ml de cafea.



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Cum trece Codruța Filip peste dezamăgiri. Artista a mărturisit cum reușește să își exprime emoțiile atunci când ceva o supără: “Asta te face om.”

Apariția care a emoționat Marea Britanie! Kate Middleton și Regele Charles, reuniți pentru o cauză care le-a schimbat viața.

Ce se întâmpla în viața medicului rezident găsit mort la Spitalul Floreasca! Lovitura pe care o primise cu două săptămâni înainte de moarte

ULTIMELE MOMENTE ale medicului rezident în viață. CE S-A AFLAT ACUM şi CE A FĂCUT ÎNAINTE să fie găsit mort în baia Spitalului Floreasca te sfâşie... iar acest detaliu GĂSIT LÂNGĂ EL a şocat familia: "În momentul în care..."

La aproape 7 luni de la moartea Sarei, fetița de doi ani care și-a pierdut viața în urma unei intervenții la o clinică stomatologică din București, părinții copilului lansează noi acuzații grave

Horoscop săptămânal 8-14 iunie 2026: Un semn zodiacal are parte de o mare bucurie. Acesta primește bani în plus la salariu

De ce slăbitul devine tot mai dificil după 35 de ani


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro