Uite cum afli care este greutatea ta corporala ideala!

Uite cum afli care este greutatea ta corporala ideala!
Uite cum afli care este greutatea ta corporala ideala!

Greutatea ta ideala este aceea la care tu te simti confortabila, fericita si sanatoasa. Variaza de la persoana la persoana si nu este dictata de procentul de grasime sau de marimea rochiei.

 

Greutatea ideala este determinata de nivelul de energie, de starea ta generala de sanatate si de tonusul tau. Daca pielea iti straluceste, parul este puternic, dieta este sanatoasa si coapsele sunt tonifiate, nu conteaza numarul de kilograme.
Exista mai multe moduri in care poti ajunge la greutatea ideala, una pe care iti este usor sa o sustii. Iti poti creste aportul de fluide sau poti plimba catelul 10 minute in plus in fiecare zi.
Iata cateva trucuri.
1. Hidrateaza-te- De multe ori, foamea este confundata cu setea. Asa ca bea apa inainte sa mananci.
2. Tine-ti nivelul de insulina sub control- Daca mananci mereu, nu vei reusi sa-ti pastrezi un nivel constant si nici nu vei reusi sa slabesti. Mananca trei mese principale pe zi, fara gustari, apoi vezi daca observi o schimbare.
3. Lupta cu inflamatiile- Stresul cauzeaza inflamatii, asa ca incearca sa te linistesti. Mananca mai multe alimente cu proprietati anti-inflamatorii.
4. Dormi bine- Lipsa somnului iti afecteaza apetitul si hormonii care il controloeaza.
5. Gaseste un tip de sport care ti se potriveste- Daca nu iti place ce faci, nu vei continua, asa ca alege ceva care ti se potriveste.
6. Bucura-te de fiecare dimineata- Ai grija ce mananci. Mananca intotdeauna gandindu-te la tine si bucura-te de fiecare portie.
7. Evita alimentele care nu iti fac bine- Daca anumite alimente iti provoaca balonari sau gaze, evita-le.
Sursa

Greutatea ideala este determinata de nivelul de energie, de starea ta generala de sanatate si de tonusul tau.

Daca pielea iti straluceste, parul este puternic, dieta este sanatoasa si coapsele sunt tonifiate, nu conteaza numarul de kilograme.

Exista mai multe moduri in care poti ajunge la greutatea ideala, una pe care iti este usor sa o sustii. Iti poti creste aportul de fluide sau poti plimba catelul 10 minute in plus in fiecare zi. Iata cateva trucuri.

1. Hidrateaza-te- De multe ori, foamea este confundata cu setea.
Asa ca bea apa inainte sa mananci.

2. Tine-ti nivelul de insulina sub control- Daca mananci mereu, nu vei reusi sa-ti pastrezi un nivel constant si nici nu vei reusi sa slabesti. Mananca trei mese principale pe zi, fara gustari, apoi vezi daca observi o schimbare.

3. Lupta cu inflamatiile- Stresul cauzeaza inflamatii, asa ca incearca sa te linistesti. Mananca mai multe alimente cu proprietati anti-inflamatorii. 


4. Dormi bine- Lipsa somnului iti afecteaza apetitul si hormonii care il controloeaza. 

5. Gaseste un tip de sport care ti se potriveste- Daca nu iti place ce faci, nu vei continua, asa ca alege ceva care ti se potriveste.

6. Bucura-te de fiecare dimineata- Ai grija ce mananci. Mananca intotdeauna gandindu-te la tine si bucura-te de fiecare portie.

7.
Evita alimentele care nu iti fac bine- Daca anumite alimente iti provoaca balonari sau gaze, evita-le.

Sursa

Citește și: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti- catena.ro

 



Citește și:

Plachetocrit crescut – semnificații și implicații clinice

Cum a ajuns Elena Merișoreanu în București și care a fost minciuna prin care și-a început cariera muzicală: „Acolo am rămas 38 de ani, de la o minciună.”

IMAGINILE HOT cu Nicoleta Luciu care au ridicat pulsul bărbaților! Vedeta arăta TOT cândva!

Andreea Marin și Mihai Petre, filmați într-un hotel! Cum au fost surprinși cei doi?! Imaginile au ajuns pe internet

De ce s-au certat, de fapt, Adda și CRBL: ”M-a durut foarte tare, am suferit mult”

Anda Adam a dezvăluit suma cheltuită pe rochiile de mireasă!

Meserii căutate fără Bac. Ce joburi poți face, în 2024, dacă nu ai luat diploma de Bacalaureat

Închis pentru viol, un elev a luat 10 la BAC. Povestea tânărului care visează să dea la Drept după ce își ispășește pedeapsa: „Viitorul meu merită mai mult efort”


Cookies