Trucuri pentru pastrarea siluetei actuale. Incearca-le si tu!


Daca esti multumita de silueta pe care o ai in acest moment, incearca sa o pastrezi urmand doar cateva trucuri.

Micsoreaza portiile - Atunci cand iei masa la restaurant, alege unul dintre felurile de mancare care are gramajul mai mic decat celelalte. Daca gatesti acasa, alege o farfurie mai mica din care sa manci. Este posibil sa iti fie inca foame atunci cand te vei ridica de la masa, insa in scurt timp iti vei obisnui stomacul sa se sature cu mai putin.

Atunci cand iei masa acasa, pastreaza in fata ta doar farfuria din care manci si, in niciun caz nu tine aproape restul vasului cu mancare. Altfel vei fi tentata sa umpli farfuria din nou.

Savureaza mancarea - Serveste intotdeauna masa in mod civilizat, asezata pe scaun si nu din picioare, pe fuga.

Foloseste ustensilele de servit masa fara graba, taind preparatele in bucati mai mici pe care sa le mesteci indelung. Manca incet si fa o pauza de 5 minute la jumatatea mesei. In acest mod permiti organismului sa te anunte in timp util atunci cand atinge satietatea si nu vei mai simti nevoia sa comanzi inca un fel de mancare.

Incearca sa ai mereu cu tine la birou fructe. Sunt cea mai buna alternativa pentru pofta de dulciuri de pe parcursul zilei.

Incearca dupa fiecare masa sa te speli pe dinti, si, in special dupa ce iei cina. Pe langa faptul ca va ajuta sa iti pastrezi dantura sanatoasa, periajul dintilor transmite creierului mesajul ca ora mesei a trecut, asadar nu vei mai simti impulsul de a rontai in urmatoarele ore.

Mergi la cumparaturi cu stomacul plin - Ca sa eviti umplerea cosul cu mezeluri, biscuiti sau alimente grase sau dulci, mergi la supermarket doar dupa ce ai mancat. Astfel, nu vei fi tentata sa pui in cos mezeluri, paine, mancare semipreparata sau conserve, ci doar fructe si alimente sanatoase.

Pastreaza paharul de vin pentru desert - Nu este un secret ca bauturile alcoolice, precum vinul dulce sau cocktailurile contin zahar procesat – inamicul numarul 1 al siluetei. In plus, alcoolul consumat inaintea sau in timpul mesei te va destinde si te va face mai putin atenta la cantitatea de mancare din farfurie. Asa ca pastreaza paharul in loc de desert.

Tine aproape, chiar si pe frigider, o fotografie cu tine la aceasta greutate la care te simti bine. Astfel veti fi mai putin tentata sa deschizi frigiderul sau sertarul cu biscuiti si chips-uri.

Si a-propos de biscuiti si chipsuri… E posibil ca in acest moment sa ai acasa provizii de dulciuri, popcorn si snacks-uri, cu scuza ca le pastrezi pentru momentele in care ai musafiri. Fa tot posibilul sa scapi de ele acum, ca sa eviti orice tentatie!

Renunta la bauturile carbogazoase - In locul lor, bea limonada indulcita cu miere. Si cat mai multa apa! Acasa sau la birou umple de dimineata un vas cu apa rece, felii de lamaie si castravete si cateva frunze de menta.

Lamaile sunt foarte bune pentru detoxifiere si pentru intarirea sistemului imunitar, menta relaxeaza muschii colonului, iar castravetele este excelent pentru hidratarea organismului.

Bautura cu aspect interesant poate fi un rasfat zilnic.
Sursa: www.dcnews.ro


Clipul zilei pe KANALD.RO:

DISTRIBUIE
acest articol


Vedete

Delia, primele declarații despre SARCINĂ! Vedeta a făcut anunțul așteptat de toți

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri