Trei alimente anti-infarct, la indemana oricui. Nu le ocoli!


Unele alimente sunt de ajutor pentru a va pastra o inima sanatoasa.

In plus, sunt gustoase, hranitoare si ajuta si in alte problem de sanatate.

1. Verdeturi proaspete - Rozmarinul, salvia, oregano si cimbrul contin antioxidanti si pot face mancarurile sa fie mai sanatoase prin faptul ca pot inlocui sarea datorita aromelor puternice pe care le au. Este o metoda foarte buna de evitare a excesului de sare care poate cauza diferite boli de inima, chiar accidente vasculare, tensiune arteriala mare, colesterol ridicat sau diabet.
"Aceste verdeturi pot ajuta la protectia cardiovasculara. Se pun la sfarsitul prepararii termice pentru a-si pastra mai bine proprietatile", recomanda nutritionistul Eduard Adamescu.

2. Tofu - Inlocuieste cu tofu carnea rosie din meniu. Face bine inimii, pentru ca are in compozitie o multime de minerale, fibre si grasimi polinesaturate pe care le contine soia. Consumul de carne rosie poate duce la o circulatie proasta a sangelui din cauza infundarii arterelor cu grasimi saturate. "Soia e vegetala, deci nu are colesterol", mai spune medicul.

3. Portocale - Aceste fruct contin o fibra care lupta împotriva colesterolului, numita pectina. Studiile au aratat ca prin intermediul hesperidinei, un antioxidant din portocale, vasele de sange sunt mai sanatoase si tensiunea arteriala scade. O portocala normala are doar 62 de calorii si contine 3 grame de fibre. "Toate citricele (lamai, portocale, grepfrut) au proprietati antioxidante si asigura protectie cardiovasculara", spune nutritionistul Eduard Adamescu.
Sursa: www.dcnews.ro


Clipul zilei pe KANALD.RO:

DISTRIBUIE
acest articol


Vedete

Ela Crăciun, la urgență cu fiica ei pe timp de pandemie! "Dureri foarte mari"

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri