Top 5 reguli pentru o siluetă de plajă! Iata ce ai de facut!


Vacanta de vara este tot mai aproape si probabil multi dintre voi o vor petrece la mare.

 

Un prim pas pentru atingerea unei siluete armonioase este eliminarea unor alimente din meniul zilnic . Intra in aceasta categorie alimentele prajite, cascavalul, branza topita, feta, margarina, chips-urile, covrigeii, produsele de patiserie din faina alba si mezelurile.
Respectati orarul de 3 mese pe zi si aveti grija ca in geanta voastra sa existe tot timpul 2 gustari sanatoase si slab calorice. Puteti alege 10-15 samburi de migdale, iaurt cu 2% grasime sau 150 gr de cirese.
Urmatoarea regula se refera la asocierile alimentare gresite, care iti ingreuneaza digestia . Evita sa combini la aceeasi masa ;carne si cartofi, carnea cu painea sau pastele si carnea . Salata din legume verzi este alegerea compatibila cu orice aliment.
Incearca sa nu mananci nimic cu 3-4 ore inainte de culcare . Te vei odihni mult mai bine iar dimineata nu vei fi tentat sa sari peste micul dejun.
Practica orice forma de miscare de 3-4 ori pe saptamana si nu te gandi din start ca nu ai timp pentru asta.
Poti face un antrenament eficient chiar si acasa, in doar 15 minute.
Sursa: Carmen-bruma.ro

Un prim pas pentru atingerea unei siluete armonioase este eliminarea unor alimente din meniul zilnic . Intra in aceasta categorie alimentele prajite, cascavalul, branza topita, feta, margarina, chips-urile, covrigeii, produsele de patiserie din faina alba si mezelurile.

Respectati orarul de 3 mese pe zi si aveti grija ca in geanta voastra sa existe tot timpul 2 gustari sanatoase si slab calorice. Puteti alege 10-15 samburi de migdale, iaurt cu 2% grasime sau 150 gr de cirese.

Urmatoarea regula se refera la asocierile alimentare gresite, care iti ingreuneaza digestia . Evita sa combini la aceeasi masa ;carne si cartofi, carnea cu painea sau pastele si carnea . Salata din legume verzi este alegerea compatibila cu orice aliment.

Incearca sa nu mananci nimic cu 3-4 ore inainte de culcare . Te vei odihni mult mai bine iar dimineata nu vei fi tentat sa sari peste micul dejun.Practica orice forma de miscare de 3-4 ori pe saptamana si nu te gandi din start ca nu ai timp pentru asta.

Poti face un antrenament eficient chiar si acasa, in doar 15 minute.

Sursa: Carmen-bruma.ro

 


Citește și:

Bianca Rus, atac la adresa Cristinei Șișcanu, după eliminare! "Du-te acasă, vezi-ți de copiii tăi"

Horoscop zilnic joi, 22 octombrie 2020. Află ce zodie primeşte rezultatul unui test important!

Sfatul zilei de astăzi, miercuri 22 octombrie 2020. Scorpionii fac schimbări

Scapă de durerile de cap fără medicamente. Spune adio migrenelor

Nutriţionistul Vera Daghie, totul despre alimentele care ne cresc imunitatea! "Ne pot ajuta organismul în lupta împotriva infecțiilor"

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Divertisment

Marinescu și Andreea, noul cuplu de la Puterea Dragostei?! "Dacă ne apropiem noi doi, iau foc ambele case!”

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri