Top 5 reguli pentru o siluetă de plajă! Iata ce ai de facut!


Vacanta de vara este tot mai aproape si probabil multi dintre voi o vor petrece la mare.

 

Un prim pas pentru atingerea unei siluete armonioase este eliminarea unor alimente din meniul zilnic . Intra in aceasta categorie alimentele prajite, cascavalul, branza topita, feta, margarina, chips-urile, covrigeii, produsele de patiserie din faina alba si mezelurile.
Respectati orarul de 3 mese pe zi si aveti grija ca in geanta voastra sa existe tot timpul 2 gustari sanatoase si slab calorice. Puteti alege 10-15 samburi de migdale, iaurt cu 2% grasime sau 150 gr de cirese.
Urmatoarea regula se refera la asocierile alimentare gresite, care iti ingreuneaza digestia . Evita sa combini la aceeasi masa ;carne si cartofi, carnea cu painea sau pastele si carnea . Salata din legume verzi este alegerea compatibila cu orice aliment.
Incearca sa nu mananci nimic cu 3-4 ore inainte de culcare . Te vei odihni mult mai bine iar dimineata nu vei fi tentat sa sari peste micul dejun.
Practica orice forma de miscare de 3-4 ori pe saptamana si nu te gandi din start ca nu ai timp pentru asta.
Poti face un antrenament eficient chiar si acasa, in doar 15 minute.
Sursa: Carmen-bruma.ro

Un prim pas pentru atingerea unei siluete armonioase este eliminarea unor alimente din meniul zilnic . Intra in aceasta categorie alimentele prajite, cascavalul, branza topita, feta, margarina, chips-urile, covrigeii, produsele de patiserie din faina alba si mezelurile.

Respectati orarul de 3 mese pe zi si aveti grija ca in geanta voastra sa existe tot timpul 2 gustari sanatoase si slab calorice. Puteti alege 10-15 samburi de migdale, iaurt cu 2% grasime sau 150 gr de cirese.

Urmatoarea regula se refera la asocierile alimentare gresite, care iti ingreuneaza digestia . Evita sa combini la aceeasi masa ;carne si cartofi, carnea cu painea sau pastele si carnea . Salata din legume verzi este alegerea compatibila cu orice aliment.

Incearca sa nu mananci nimic cu 3-4 ore inainte de culcare . Te vei odihni mult mai bine iar dimineata nu vei fi tentat sa sari peste micul dejun.Practica orice forma de miscare de 3-4 ori pe saptamana si nu te gandi din start ca nu ai timp pentru asta.

Poti face un antrenament eficient chiar si acasa, in doar 15 minute.

Sursa: Carmen-bruma.ro

 


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Lifestyle

Surprinzator! Afla ce profesii au umoristii din „Moldovenii”!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri