Tine dieta bazata pe calorii negative! Uite ce alimente sa consumi!


Numele acestei diete va conduce intr-o directie gresita. Nici o mancare nu are zero calorii.

 

Numele se refera la rezultatele in momentul in care digerati aceste alimente. Teoretic ideea acestei metode s bazeaza pe faptul ca in momentul in care mananci un mar de exemplu care contine aprox. 50 de calorii, se consuma pentru procesarea acestuia o anumita cantitate de energie pentru a extrage vitaminele si nutrientii din mar. Practic se consuma mai mult de 50 de calorii. Numarul de calorii consumate depinde de la persoana la persoana. Unii sustin ca poti arde cam 150% din caloriile continute de mar. Rezultatul este ca ardeti in plus 25 de calorii la fiecare mar pe care il digerati.
Lista cu alimente cu calorii negative:
Ananas, Andiva, Ardei iute, Broccoli, Capsuni, Castravete, Ceapa, Cicoare, Conopida
Fasole verde, Grapefruit , Gulie, Lamaie, Lubenita, Mango , Mar, Morcovi, Papadie
Papaya, Piersica, Portocala, Ridichi, Sfecla, Spanac, Spanac, Sparanghel, Tei
Telina, Usturoi, Varza verde , Zmeura
DIETĂ
Această dietă este recomandată de către departamentul de cardiologie pentru pacienţii bolnavi de inimă care trebuie să piardă în greutate repede şi sănătos.
Dieta este rapidă, arde grăsimile. Secretul este că mâncând după dietă se ard mai multe calorii decât cele conţinute în mâncare. Dieta spală organismul de unele toxine şi dă senzaţia de “mă simt mai bine”. Dieta se bazează pe consumul zilnic de supă arzătoare de calorii. Această supă poate fi mâncată ori de câte ori simţim foame. Mănânci atâta cât poţi şi oricând în timpul zilei, căci mâncând această supă de fapt arzi calorii. Luaţi aminte! Cu cât mâncaţi mai mult din această supă, cu atât pierdeţi mai mult în greutate.
În timpul regimului, categoric NU!: băuturi alcoolice, pâine, zahăr, prăjeli, miere de albine.
REŢETA DE SUPĂ
1. 6 cepe mari
2. o varză
3. o legătură de ţelină
4. doi morcovi
5. doi ardei graşi
6. 0,750 kg. roşii (se poate înlocui cu bulion)
7. condimente de orice fel
8. un cub de supă de vită Knor
Notă
Unde nu se menţionează băutura, se bea apă, suc de fructe neîndulcit, ceai, cafea, lapte degresat. Nu băuturi carbogazoase.
Progres
După 7 zile - dacă se respectă cu sfinţenie regimul, se pierd 5-7 kg.
Ziua 1: supă, fructe (nu banane). Se recomandă pepene galben sau verde.
Ziua 2: supă, vegetale (fără grăsimi), mai ales frunze: varză, salată, un cartof fiert cu puţin ulei.
Ziua 3: combinaţia celor două zile, mai puţin cartoful.
Ziua 4: supă, 3 banane, lapte cât poţi, apă.
Ziua 5: supă cel puţin o dată, 300-500 gr. Carne de vită, pui sau curcan, fără piele, grăsime, 3 roşii sau 6-8 pahare de bulion.
Ziua 6: supă, carne de vită (curcan) oricât, vegetale cu frunze verzi (fără cartofi).
Ziua 7: supă, orez, mazăre, suc de fructe neîndulcit, legume.
Alimente care pot fi consumate fără restricţii:
Proteine
a) proteine animale: orice carne slabă, ouă tari, lapte degresat, iaurt, brânză de vaci, urdă, telemea desărată;
b) proteine vegetale: rădăcini crude, zarzavat şi legume crude, fructe proaspete, în afară de nuci, alune, castane;
Glucide: numai cele din legume, fructe şi salate.
Grăsimi: uleiuri vegetale, margarină
Sare: 5 gr. pe zi
Sursa: fitlifeclub.ro

Numele se refera la rezultatele in momentul in care digerati aceste alimente. Teoretic ideea acestei metode s bazeaza pe faptul ca in momentul in care mananci un mar de exemplu care contine aprox. 50 de calorii, se consuma pentru procesarea acestuia o anumita cantitate de energie pentru a extrage vitaminele si nutrientii din mar. Practic se consuma mai mult de 50 de calorii. Numarul de calorii consumate depinde de la persoana la persoana. Unii sustin ca poti arde cam 150% din caloriile continute de mar. Rezultatul este ca ardeti in plus 25 de calorii la fiecare mar pe care il digerati.

Lista cu alimente cu calorii negative:

Ananas, Andiva, Ardei iute, Broccoli, Capsuni, Castravete, Ceapa, Cicoare, ConopidaFasole verde, Grapefruit , Gulie, Lamaie, Lubenita, Mango , Mar, Morcovi, PapadiePapaya, Piersica, Portocala, Ridichi, Sfecla, Spanac, Spanac, Sparanghel, TeiTelina, Usturoi, Varza verde , Zmeura
DIETĂ

Această dietă este recomandată de către departamentul de cardiologie pentru pacienţii bolnavi de inimă care trebuie să piardă în greutate repede şi sănătos.

Dieta este rapidă, arde grăsimile. Secretul este că mâncând după dietă se ard mai multe calorii decât cele conţinute în mâncare. Dieta spală organismul de unele toxine şi dă senzaţia de “mă simt mai bine”. Dieta se bazează pe consumul zilnic de supă arzătoare de calorii. Această supă poate fi mâncată ori de câte ori simţim foame. Mănânci atâta cât poţi şi oricând în timpul zilei, căci mâncând această supă de fapt arzi calorii. Luaţi aminte! Cu cât mâncaţi mai mult din această supă, cu atât pierdeţi mai mult în greutate.

În timpul regimului, categoric NU!: băuturi alcoolice, pâine, zahăr, prăjeli, miere de albine.

REŢETA DE SUPĂ

1. 6 cepe mari
2. o varză
3. o legătură de ţelină
4. doi morcovi
5. doi ardei graşi
6. 0,750 kg. roşii (se poate înlocui cu bulion)
7. condimente de orice fel
8. un cub de supă de vită Knor

Notă

Unde nu se menţionează băutura, se bea apă, suc de fructe neîndulcit, ceai, cafea, lapte degresat. Nu băuturi carbogazoase.

Progres

După 7 zile - dacă se respectă cu sfinţenie regimul, se pierd 5-7 kg.

Ziua 1: supă, fructe (nu banane). Se recomandă pepene galben sau verde.

Ziua 2: supă, vegetale (fără grăsimi), mai ales frunze: varză, salată, un cartof fiert cu puţin ulei.

Ziua 3: combinaţia celor două zile, mai puţin cartoful.

Ziua 4: supă, 3 banane, lapte cât poţi, apă.

Ziua 5: supă cel puţin o dată, 300-500 gr. Carne de vită, pui sau curcan, fără piele, grăsime, 3 roşii sau 6-8 pahare de bulion.

Ziua 6: supă, carne de vită (curcan) oricât, vegetale cu frunze verzi (fără cartofi).

Ziua 7: supă, orez, mazăre, suc de fructe neîndulcit, legume.

Alimente care pot fi consumate fără restricţii:Proteine

a) proteine animale: orice carne slabă, ouă tari, lapte degresat, iaurt, brânză de vaci, urdă, telemea desărată;

b) proteine vegetale: rădăcini crude, zarzavat şi legume crude, fructe proaspete, în afară de nuci, alune, castane;

Glucide: numai cele din legume, fructe şi salate. 

Grăsimi: uleiuri vegetale, margarină

Sare: 5 gr. pe zi 

Sursa: fitlifeclub.ro

 


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Vedete

Doamne, ce a putut să facă Jador! Dovada clară că artistul are un suflet mare!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri