La numai o saptamana de la debutul noului sezon “Teo Show”, emisiunea inregistreaza audiente care propulseaza postul de televiziune Kanal D pe primele locuri in topul televiziunilor din Romania.
Emisiunea prezentata de Teo Trandafir si Bursucu castiga pe zi ce trece tot mai multi fani. Si ieri, 1 septembrie, show-ul a clasat Kanal D pe locul doi, pe toate targeturile, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Joi, 1 septembrie, in intervalul 15:45 – 17:00, Kanal D a inregistrat 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul National, 2,3% rating si 10,7% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,4% rating si 9,7% cota de piata, pe targetul 18-49 Urban.
O medie de 427.000 de romani urmareau ieri show-ul prezentat de Teo Trandafir si Bursucu. In minutul de aur, atins la 15:53, in fata micilor ecrane se aflau 701.000 de fani ai emisiunii de la Kanal D.
Target National
Emisiunea prezentata de Teo Trandafir si Bursucu castiga pe zi ce trece tot mai multi fani.
Si ieri, 1 septembrie, show-ul a clasat Kanal D pe locul doi, pe toate targeturile, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Joi, 1 septembrie, in intervalul 15:45 – 17:00, Kanal D a inregistrat 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul National, 2,3% rating si 10,7% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,4% rating si 9,7% cota de piata, pe targetul 18-49 Urban.
O medie de 427.000
de romani urmareau ieri show-ul prezentat de Teo Trandafir si Bursucu. In minutul de aur, atins la 15:53, in fata micilor ecrane se aflau 701.000 de fani ai emisiunii de la Kanal D.Target National