Superalimentele primaverii: uite ce trebuie sa incluzi in dieta ta!


Superalimentele primaverii: uite ce trebuie sa incluzi in dieta ta!

Acum ca a venit primavara, te poti bucura de numeroase alimente de sezon, incarcate in substante nutritive care mentin sanatatea organismului. Iata care sunt acestea.

Sparanghel – o jumatate de cana cu sparanghel contine 20 de calorii, 2 grame de fibre, 2 grame de proteine, vitaminele A, C, E si K si potasiu.

Rucola – doua cani cu rucola ofera organismului doar 10 calorii, dar abunda in vitaminele A, C si K, in potasiu, calciu si fier.

Anghinare – O anghinare de dimensiune medie contine 64 de calorii, 10 grame de fibre si 3 grame de proteine. In plus, anghinarea este o sursa buna de folati, dar si de vitaminele C si K.

Marar – Presarat in mancare, in special in salate, mararul ofera organismului fibre, vitamina C, folati si ptoasiu.

Capsuni – Pe langa faptul ca sunt o gustare delicioasa, capsunile sunt o sursa buna de vitamina C si magneziu. O portie (aproximativ o cana) contine 47 de calorii.

Praz – Pe langa usturoi si ceapa, este indicat sa incluzi in dieta ta si prazul, fiindca  aceasta leguma este o sursa importanta in vitaminele A, C si K.


Abonează-te pe

Citește și:

Rugăciunea de dimineață. Cum să te rogi după ca să-ți meargă bine toată ziua

Romică Țociu, anunț ȘOC după 27 de ani de căsnicie: ”Au fost trei luni îngrozitoare...”

Mare păcat! Ce trebuie să evite femeile însărcinate în ziua de Sfinții Constantin și Elena

Cine este Albert Oprea din Casa Iubirii. „E o provocare”

Bianca Drăgușanu, primele declarații după ce fostul iubit a confirmat despărțirea: „L-am prins la un party interesant cu domnișoare”

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Cooking

Cât timp se fierbe grișul

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri