Sucurile dietetice te ajuta sa slabesti? Uite ce spune cel mai nou studiu!

Sucurile dietetice te ajuta sa slabesti? Uite ce spune cel mai nou studiu!

Un nou studiu sustine ca sucurile dietetice te ajuta sa pierzi mai repede in greutate.

 

Un studiu publicat recent pune la indoiala tot ceea ce stiam pana acum despre sucul dietetic, adica faptul ne provoaca ingrasare. Conform acestei cercetari, publicata in jurnalul "Obesity", sucul dietetic poate accelera procesul de slabire.
Insa inainte de a adopta acest obicei, trebuie sa stii toate detaliile.
In primul rand, studiul a fost comandat de American Beverage Association, ce include companiile Coca-Cola si Pepsi. Cercetatorii au impartit 300 de bautori de suc dietetic in doua doua grupuri: unui care a avut voie sa bea suc si altul care nu a avut voie. In timp ce persoanele care nu au baut suc au slabit patru kilograme in 12 saptamani, persoanele care au baut suc au slabit sapte kilograme in aceeasi perioada de timp.
Insa acest lucru nu inseamna ca sucul dietetic este o bautura miraculoasa.
In primul tand, ambele grupuri erau formate din bautori de suc dietetic. In plus, cei carora li s-a interzis accesul la suc au avut un stil de viata mai nesanatos pentru a reusi sa-si satisfaca poftele interzise.
Cu toate acestea, daca vrei sa incepi sa bei suc dietetic atunci cand incerci sa tii dieta poate fi extrem de periculos. Indulcitorii artificiali iti dau peste cap nivelul hormonilor din organism, contribuind la un control slab al nivelului de zahar si sange. Indulcitorii artificiali sunt de pana la 13,000 de ori mai dulci decat zaharul iar trupul tau reacioneaza la ei trimitand semnale ca isi doreste si mai mult dulce.

Un studiu publicat recent pune la indoiala tot ceea ce stiam pana acum despre sucul dietetic, adica faptul ne provoaca ingrasare. Conform acestei cercetari, publicata in jurnalul "Obesity", sucul dietetic poate accelera procesul de slabire. 

Insa inainte de a adopta acest obicei, trebuie sa stii toate detaliile.



In primul rand, studiul a fost comandat de American Beverage Association, ce include companiile Coca-Cola si Pepsi. Cercetatorii au impartit 300 de bautori de suc dietetic in doua doua grupuri: unui care a avut voie sa bea suc si altul care nu a avut voie. In timp ce persoanele care nu au baut suc au slabit patru kilograme in 12 saptamani, persoanele care au baut suc au slabit sapte kilograme in aceeasi perioada de timp.

Insa acest lucru nu inseamna ca sucul dietetic este o bautura miraculoasa. In primul tand, ambele grupuri erau formate din bautori de suc dietetic. In plus, cei carora li s-a interzis accesul la suc au avut un stil de viata mai nesanatos pentru a reusi sa-si satisfaca poftele interzise. 

Cu toate acestea, daca vrei sa incepi sa bei suc dietetic atunci cand incerci sa tii dieta poate fi extrem de periculos. Indulcitorii artificiali iti dau peste cap nivelul hormonilor din organism, contribuind la un control slab al nivelului de zahar si sange. Indulcitorii artificiali sunt de pana la 13,000 de ori mai dulci decat zaharul iar trupul tau reacioneaza la ei trimitand semnale ca isi doreste si mai mult dulce.

 



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Gabriela Prisăcariu, dezvăluire neașteptată despre corpul ei. La ce operație estetică ar vrea să apeleze soția prezentatorului TV: "Am și eu problemele mele.”

Kate Middleton, GAFĂ de neiertat! Ținuta care a atras un val de critici

Ce se întâmpla în viața medicului rezident găsit mort la Spitalul Floreasca! Lovitura pe care o primise cu două săptămâni înainte de moarte

INFORMAȚIA MOMENTULUI despre medicul rezident găsit mort în baia Spitalului Floreasca. Ce se ascunde în spatele cazului? DETALIILE AFLATE ACUM SUNT DUREROASE: "Pare că s-a..."

Meteorologii ANM au emis două atenționări Cod galben de furtuni pentru mai multe regiuni din țară. Sunt anunțate ploi, vijelii și căderi de grindină

Codruța Filip, pregătită să își facă o nouă relație? Artista a mărturisit totul: „Vreau să mă bucur de...”

De ce slăbitul devine tot mai dificil după 35 de ani


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro